BRAMA - News - Weather - Elections - Business - Sports - Brama Press - Calendar - Classifieds



    Перша сторінка.    Погляд.    Поступ у Львові.    Поступ з краю.    Поступ у світі.    Поступ літератури.    Дати Поступу.    Арт-Поступ.    Листи у Поступ.    Музика Поступу.    Пост-Faktum.   
КуПол: новини
  Цитата Поступу
Бог предвічний народився,
Прийшов днесь із небес,
Щоб спасти люд свій весь,
І утішився.
 
7 травня 2003 р.
   ·  на головну  · 1999-2002  · досье  · архів світлин  · форум
buy visitors

Купол
Львів
  16:46 24-03-2017 -   Серед секонд-хенду львівські митники знайшли новий одяг та гіроскутери  
  16:26 24-03-2017 -   На мості у Жидачівському районі тривають протиаварійні роботи, - рух транспорту обмежено  
  16:25 24-03-2017 -   На Личакові вшанували пам’ять Ігоря Білозіра  
  15:2 24-03-2017 -   Львів домовився про вивезення 900 тонн сміття  
  13:13 24-03-2017 -   На Львівщині судитимуть дев’ятьох учасників організованого угрупування  
Україна
  16:50 24-03-2017 -   Заступниці Кернеса повідомили про підозру в земельних махінаціях  
  16:29 24-03-2017 -   У ДНР школу назвали на честь Гіві - ЗМІ  
  16:28 24-03-2017 -   У Тернополі осквернили пам'ятник жертвам Голокосту  
  15:4 24-03-2017 -   Україна 26 березня перейде на літній час  
  15:1 24-03-2017 -   СБУ не переглядатиме рішення щодо Самойлової  
Світ
  16:31 24-03-2017 -   Путін прийняв Ле Пен у Кремлі  
  16:27 24-03-2017 -   Знайдена гігантська чорна діра, "виселена" з галактики  
  14:56 24-03-2017 -   Поліція Хорватії заборонила марш українських уболівальників по Загребу  
  12:37 24-03-2017 -   Адронний колайдер: учені виявили п'ять нових частинок  
  11:35 24-03-2017 -   Яресько отримала нову посаду в Пуерто-Ріко  



  ·  · 
 
Поступ 1999-2002 рр. у попередній версії

Музика Поступу  » 

___________________________________________________________________________

Юлія МІЩЕНКО: У Києві вила собакою
 
Юлія МІЩЕНКО
talita Kum -- це прадавнє божество родючості у полян, сценічний псевдонім оперної співачки Зофії Гіштелярської, легендарний вождь і чаклун, загадковий релігійний культ, специфічна приправа до їжі на теренах Малої Азії, секретна зброя... Проте для України найбільш відомою є інша дефініція, а саме відома українська музична команда з якісною поп-музикою. Для львів'ян же ця дефініція має ще більше розширення -- молодий музикант, співачка, автор пісень, львів'янка Юлія Міщенко, засновник і лідер львівських груп "Очеретяний кварк" та "Знову за старе". Кілька років тому Юля залишила Львів, щоби по справжньому себе зреалізувати у Києві. Тепер вона збирає шквал оплесків величезної кількості львів'ян та загалом українців із своєю новою командою -- чотирма музикантами. На останньому концерті вона поспілкувалася з кореспондентом "Поступу".

-- На Твоє відчуття, як Тебе зараз сприймають львів'яни: як свою рідну чи як зірку з Києва?

-- Мені би хотілося вірити, що сприймають як львів'янку.

-- А не відчуваєш, що львів'яни по-справжньому тебе полюбили, коли ти стала зіркою в Києві?

-- Ні, я думаю, що львів'яни мене любили завжди. Просто мою групу та інші групи, з якими я працювала, живучи у Львові, не так часто крутили по радіо і телевізору. Але дуже часто, коли ще існувала група "Знову за старе", мене впізнавали на вулиці, людям подобалися мої пісні і моя група. Я не думаю, що коли я приїхала в Київ, мене раптом полюбили, а до того не любили.

-- Але раніше Тебе, мабуть, не запрошували на концерти як основну родзинку?

-- Це не тому, що я живу в Києві. Якби я нічого не робила як музикант, не рухалась би вперед, того б нічого не було. Просто це свідчить про те, що "Talita Kum" розвивається, що ми професійно працюємо, що у нас хороші пісні і хороші кліпи.

-- Як Ти вважаєш, якщо б ти залишилась у Львові, чи вдалося б Тобі мати ту ж популярність, яку маєш зараз?

-- Якщо б у Львові мені вдалося розвинутися до такого рівня, на якому зараз є "Talita Kum", то, звичайно, я б мала таку ж популярність. Приклад, Руслана, якій вдалося у Львові зібрати достатньо сил, можливостей і коштів для того, щоб стати зіркою українського рівня. Мені ж у Львові цього не вдалося досягнути. Мабуть, через те, що не знайшлося достатньої кількості однодумців. Зараз у команді, яка зі мною співпрацює у Києві, я є єдиною львів'янкою. Мої однодумці, очевидно, мене чекали в інших містах. Адже людина одна не зробить нічого, потрібна команда.

-- Яка була основна причина Твого переїзду до Києва, чи мали тут місце особисті причини?

-- Я поїхала, насамперед, щоб розвиватися далі як музикант. Якщо ти любиш щось, дуже любиш свою роботу, то їдеш туди, куди тобі сказали, щоб розвиватися. Сказали Андрію Шевченку, що треба їхати в Мілан, він туди й поїхав. Я розуміла, щоб записати кращої якості пісні, розвиватися, треба було їхати в Київ.

-- Тебе там чекали?

-- Звичайно, що ні. Якщо охарактеризувати перші місяці мого перебування в Києві, то це буде звук "у-у-у!", тобто виття собаки.

-- А від кого Ти отримала тоді підтримку, чи допомогли Твої земляки?

-- У студії Олександра Пономарьова, коли я тільки приїхала, я знайшла перший великий дім. Був один період, коли я просто жила у нього на студії "Зранку до ночі". Там написала перші пісні з "Talitа Kum". Сашко Пономарьов і Олена Мозгова дуже підтримали мене морально. Попри те, що вони не є львів'янами. Хлопці з "Океану Ельзи" на перших порах підтримали мене тим, що допомагали писатися у студії, намагалися на репетиціях робити якісь пісні. Загалом, дуже багато людей допомагали.

-- То чи можна сказати, що Твоя популярність належить рукам не продюсерів та іміджмейкерів, а особисто Твоїй титанічній і відданій роботі?

-- Таке складне запитання. Чесно кажучи, я не помічаю популярності. В чому виражається популярність, не знаю. Просто стараюся працювати, добре робити свою роботу і робити так, щоб тим людям, з якими я працюю, перед якими я несу зобов'язання, також було комфортно і цікаво зі мною працювати. Працювати заради популярності -- це безглуздо. Потрібно працювати, щоб тобі усе було в кайф, щоб кожного разу писалися усе кращі пісні. Краще звучали, щоб були яскравіші і цікавіші альбоми. А вже те, що інші люди це якось побачать і їм сподобається, це закономірно, бо ми працюємо заради людей.

-- Ти якось змінилася в Києві?

-- Київ -- нормальне спокійне місто. Коли туди приїжджають москвичі, вони говорять, що там все спокійно і всі сплять на ходу. Просто відносно Львова столиця є жорсткішою. Я не думаю, що переїзд до Києва робить людину гіршою. Зрозуміло, що в чомусь змінюєшся, змінюється ритм життя. Я не думаю, що це погано. Я у Києві напевно навчилася більше посміхатися. У Львові я часто була такою сумною і задуманою. Просто у Львові постійно йде дощ. Але у рідному місті я відпочиваю серцем і душею, а в Києві я працюю.

-- Чи відчуваєш Ти себе своєю в київських тусовках?

-- Я не знаю, що таке київська тусовка. Там суцільні іноземці, тобто некияни. Київська тусовка -- така рідна.

-- В Києві Ти себе відчуваєш іноземкою? Це символічна пісня про еміґрованих до столиці львів'ян?

-- Пісню "Іноземці" я придумала у день, який, мабуть, був одним з найгірших моїх днів у Києві. Це був той переломний день, коли хотілося сказати: "злі ви, поїду я від вас, а далі що буде -- не знаю". Було важко. Але я не думаю, що ця пісня пов'язана лише з конкретними переживаннями львів'ян у Києві. Просто зараз всі львів'яни, які живуть у Києві, вважають цю пісню суто своєю. Думають, що, наприклад, київські донеччани цю пісню не зрозуміють. Але я знаю багатьох східняків, які вважають, що це пісня про них. Тобто це пісня про людей, які переїжджають. Це відчуття, що вони всюди є іноземцями. Всі люди іноземці. Всюди. Тому це не трагічна пісня якогось там іноземця.

-- Ти себе зараз відчуваєш, як співається у одній з твоїх пісень, як на хмарах?

-- Звичайно. Бо треба бути задоволеним від того, що дає тобі життя, треба вміти це цінувати, не можна бути увесь час незадоволеним. Звичайно, у мене бувають такі психози, коли я всім незадоволена. Але це хворобливий стан, це неправильно.

-- Тобто Ти повністю задоволена тим, що маєш. Але, мабуть, є ще амбіції. Чи виходять вони за межі України, десь так в бік Сходу або Заходу.

Ми працюємо над тим, щоб просуватися і на Схід, і на Захід. Час покаже, наскільки це буде успішно. Ми працюємо над тим, щоб видавати наш альбом в Росії. Також плануємо записати англомовні версії пісень для того, щоб просувати альбом на Захід. Щодо Росії, то, звичайно, що ми співатимемо українською. Я не думаю, що щоб стати популярним в Росії, треба співати російською. Зараз в Росії спостерігається модний тон співати українською. Бачила днями інтерв'ю на телебаченні з популярною російською співачкою Діаною Гурцкая, де вона практично благала, щоб хтось їй написав пісню українською. Думаю, що для Росії українська мова -- це вже щось дуже знайоме і рідне.

-- А як з продажем Твого альбому "Іноземці" на українських теренах? Наскільки він розкуповується?

-- Є сухі цифри продажу, які виглядають дуже оптимістично. Я думаю, багато в чому тут треба завдячувати туру на підтримку альбому. Це був дуже сміливий крок з нашого боку, бо ніхто з виконавців ще не робив тур на підтримку дебютного альбому.

-- Чи проводиться уже робота над новим альбомом?

-- Зараз робимо ряд пісень. Вже є достатня їх кількість для нового альбому. Але вони ще на стадії підготовки. Ми почнемо писати альбом десь аж влітку. Зараз відбираємо матеріал, пишемо демо.

-- З якими виконавцями ти співпрацюєш чи плануєш співпрацювати?

-- От зараз Руслана просить мене допомогти з написанням текстів до її нового альбому. Був прецедент, коли я Саші Пономарьову написала пісню і мої музиканти її записали в його попередній альбом. Думаю, що до другого альбому "Talita Kum" увійде мій дует з кимось із цікавих українських виконавців.

-- Чи плануються якісь внутрішні зміни в гурті, збільшення музикантів, наприклад?

-- Зараз ми дуже часто виступаємо з акустичною гітарою, майже на кожному концерті. Будуть якісь, я думаю, цікаві вкраплення електроніки в другому альбомі.

-- Чим відрізняється "Знову за старе" від "Таліти кум"? І де Тобі було комфортніше працювати?

-- Відрізняється усім. Працювати, мабуть, комфортніше зараз. Бо я знаю, чого я хочу і як цього досягти.

-- Чи відчуваєш, що Ти вже зайняла свою нішу, чи далі перебуваєш у її пошуках?

-- Ой, так страшно сказати, що ти вже повністю все зробив. Треба постійно кудись рухатися, бо стояти на місці -- це смертельно. Я думаю, що ми в дорозі.

-- Як Ти зараз дивишся на тих львівських виконавців, з якими разом починала, співала на одній сцені з однаковим рівнем популярності, а зараз Ти стала всеукраїнською зіркою.

-- Я не думаю, що ті музиканти, які залишились працювати у Львові, не ростуть і що у них все погано. Просто у них такий шлях, вони по своєму розвиваються. Є достатня кількість груп, які, живучи у Львові, мене приємно дивують і вражають. Львівська музика, беззаперечно, розвивається. Особливо серед молодих -- нам подобається група "Неон". Вона зараз знаходиться в полі інтересів нашої компанії "Максимум музики". Швидше за все, ми з ним матимемо тісні і плідні стосунки. Є багато цікавих груп у Львові. Неправда, що львівська музика деградує. Просто зараз спостерігається менше місцевого музичного руху, менше акцій проводиться. Але це не означає, що стало гірше з музикантами.

Розмовляла Мар'яна П'ЄЦУХ









» 
Леонард Коен
МАЙКЛ
 
Він хрипить. Його балади -- це як рашпіль по склу, як стара незмащена колимага по слизькій дорозі і на крутих віражах. Його найвідоміша річ -- Dance me. Танцюй зі мною. Голос старшої, втомленої пережитим людини. Прокуреної, пропитої. Море похованих мрій і океан затоптаних життям ілюзій. З очима, як плити тротуару. Такого, що бачив життя не з парадного входу. Він спробував все. З його ж слів -- Tried, in its way, to be free.
Детальніше>>
Зміст Поступу
Перша сторінка
  ·  Бойові дії у Львові 
  ·  Свято за гроші 
  ·  Кличко битиметься з Льюїсом у грудні 
Погляд
  ·  Велетні правозахисту 
  ·  ЗАВТРА 
Поступ у Львові
  ·  Храмове свято Львова 
  ·  Ще раз до бюджету-2002 
  ·  Наслідки стихії ліквідовують 
  ·  Рада відкрита для ревізорів 
  ·  Ринки кижать інфекціями 
  ·  Норман Девіс напише історію Львова 
  ·  Пошта -- стабільна і прибуткова 
Поступ з краю
  ·  Вашинґтонські вихваляння 
  ·  Донецька окупація Києва 
  ·  Навала імпортного хліба 
  ·  Відставка або революція пісні 
  ·  Наступ на душу опозиції 
  ·  Нові технології контрабанди 
  ·  КРАЄВИД 
Поступ у світі
  ·  Ювілей Тоні Блера 
  ·  Прем'єр Берлусконі перед судом 
  ·  Безконтрольний атом 
  ·  Зустрічі Вільяма Бернса 
  ·  Дві метрополії 
  ·  Дев'ять місяців головування 
  ·  СВІТООГЛЯД 
Поступ літератури
  ·  Жаба на рейках 
  ·  ІРЕН РОЗДОБУДЬКО: ЛЮБОВ НЕ ПІДВЛАДНА МАНІПУЛЯЦІЯМ 
  ·  Кращі книги Львова... 
Дати Поступу
  ·  Україна у Другій світовій війні 
  ·  Людські втрати СРСР і Німеччини, 1939-1945 
  ·  АРХІВАРІУС 
Арт-Поступ
  ·  Магрітт як лого 
  ·  "Лайф" -- як воно є 
  ·  Десять заповідей для критика 
  ·  Поляки теж читають Акуніна 
Листи у Поступ
  ·  Послання ієрархії Києво-Галицької Митрополії Української Греко-Католицької Церкв 
  ·  Відкритий лист 
  ·  Вельмишановний Пане Голово! 
Музика Поступу
  ·  Юлія МІЩЕНКО: У Києві вила собакою 
  ·  Леонард Коен 
Пост-Faktum
  ·  Клан стовідсоткових американців 
  ·  КАЛЕНДАР