BRAMA - News - Weather - Elections - Business - Sports - Brama Press - Calendar - Classifieds



    Перша сторінка.    Погляд.    Поступ у Львові.    Поступ з краю.    Поступ у світі.    Інтерв'ю.    Арт-Поступ.    Спорт-Поступ.    Пост-Factum.   
  Цитата Поступу
 
6 червня 2006 р.
   ·  на головну  · 1999-2002  · досье  · архів світлин  · форум
Купол
Львів
  10:46 08-05-2020 -   Кількість нових випадків COVID-19 на Львівщині зростає другий день  
  11:20 01-05-2020 -   На в’їзді в закрите на карантин село Давидів біля Львова двічі на день вимірюватимуть температуру  
  11:20 01-05-2020 -   У Львові перекинувся перевантажений сміттєвоз (ФОТО)  
  11:19 01-05-2020 -   Коронавірус на Львівщині: внаслідок ускладнень від коронавірусу помер 70-річний львів'янин  
  11:19 01-05-2020 -   Вночі біля ТЦ «Метро» у Львові сталася ножова сутичка між ромами  
Україна
  10:48 12-05-2020 -   Після 22 травня карантин знову продовжать  
  11:58 10-05-2020 -   Коронавірус в Україні: 522 випадки за добу  
  11:18 10-05-2020 -   Святкування 9 травня в Україні: 4 кримінальні провадження й десятки адмінпротоколів  
  10:47 08-05-2020 -   Кабмін офіційно послаблює карантин з 11 травня  
  10:47 08-05-2020 -   COVID-19 в Україні: за добу захворіли 504 особи, померла 21 людина, одужало 310 пацієнтів  
Світ
  10:59 10-05-2020 -   Ексглава МЗС Австрії, яка танцювала на весіллі з Путіним, працюватиме на Russia Today  
  10:46 08-05-2020 -   Британія стала першою країною в Європі, де від епідемії загинули більше 30 тис людей  
  11:24 01-05-2020 -   В ООН запитали про стан здоров'я та місцезнаходження Кім Чен Ина  
  11:22 01-05-2020 -   Прем'єр Росії заразився коронавірусом. Шкода, що не президент...  
  11:22 01-05-2020 -   Близько тисячі людей у Берліні вийшли на протест проти карантину  



  ·  · 
 
Поступ 1999-2002 рр. у попередній версії

Поступ у світі  » 

___________________________________________________________________________

Кремль курує телебачення
Катерина ДРОНЬ
 
Майбутнє - за аудіовізуальними засобами інформації. Схоже, цю істину чудово розуміють у Кремлі. І не лише розуміють, а й роблять усе, щоби підпорядкувати собі таку перспективну галузь пропаганди.

Такий висновок можна зробити з доповіді, яку підготувала некомерційна організація "Інтерньюз" на замовлення Європейської аудіовізуальної обсерваторії (ЄАО). Засновниками ЄАО є Єврокомісія та 35 держав Європи, зокрема й Росія. "Інтерньюз" досліджувала зміни, що відбувалися в російській телевізійній індустрії впродовж 2002 - 2005 рр.

Зважаючи на результати, на сьогодні в Росії немає великих телекомпаній, які б не залежали від держави. За останні роки держава зробила все, щоби відновити державний контроль над активами національного телебачення. "Власників великих медіаактивів, насамперед телевізійних, тепер призначають чи затверджують, а участь іноземців можлива тільки за згодою влади", - йдеться у доповіді.

Дослідники зазначають, що не останню роль у відновленні такого статусу кво відіграла адміністративна реформа. У підсумку процес саморегулювання ЗМІ так і не вийшов із зародкового стану - "як і раніше, можна говорити про те, що держава керує індустрією практично одноосібно".

Цікаво, що власне "керує індустрією", тобто прямо не забороняє існування незалежних, зокрема телевізійних ЗМІ, а створює всілякі "тепличні" умови для підконтрольних їй. Зокрема застосовуючи як відкриті, так і приховані форми дотування. Під відкритим дотуванням мається на увазі пряма фінансова допомога з федерального чи місцевого бюджетів. До прихованого фінансування належать усілякі тарифні пільги на поширення сигналу, митні й податкові пільги, регулювання рекламних потоків на реґіональному рівні.

Звісно, таке можна робити, маючи підтримку законів. Автори доповіді визнають серйозні недоліки чинного в Росії законодавства про ЗМІ. При цьому вказують, що держава і не прагне змінювати щось у бік демократії. "Всі основні зміни в законодавстві пов'язані насамперед із необхідністю взяти під більший контроль ЗМІ, головно телебачення", - йдеться у документі.

Викладені у доповіді тези - це констатація російських реалій. Чи спричинять вони якісь конкретні рухи з боку Євросоюзу, поки що незрозуміло. Тим паче, що Кремль про всяк випадок тримає "у кишені" кілька незалежних фішок. Наприклад, існування того ж радіо "Эхо Москви" та російської студії каналу RTVi, які важко назвати повністю лояльними до офіційної влади.








» 
Чорногорія дала Сербії незалежність
Іван ҐОР
 
Парламент Сербії вчора змушений був офіційно оголосити про незалежність своєї країни. Це сталося після того, як у суботу Чорногорія вийшла зі складу союзної держави, що об'єднувала обидві республіки колишньої Югославії.

У понеділок із Чорногорії почали виводити дислоковані там сербські війська. Водночас чорногорські військовослужбовці повертаються зі Сербії. Розлучення республік відбувається мирно, хоча серби до останнього намагалися втримати Чорногорію від проголошення незалежності.
Детальніше>>
Зміст Поступу
Перша сторінка
  ·  У квиткових касах - "гарячий" сезон 
Погляд
  ·  Журналістка "Поступу" - номінантка НСЖУ 
  ·  "Карпати" - влада: перемовини тривають 
  ·  Будні українського кордону 
Поступ у Львові
  ·  Аварія за розкладом 
  ·  УНП вибрала бізнесмена 
  ·  Ніч - час для... музею 
  ·  Перед Затуліним зачинили двері 
Поступ з краю
  ·  Крим протестує - американці будують 
  ·  Мери проти високих тарифів 
  ·  Для торгівлі згодиться все 
  ·  Левиця-вбивця 
  ·  Курка відповідатиме перед яйцем 
  ·  Аваков не здається 
Поступ у світі
  ·  Чорногорія дала Сербії незалежність 
  ·  Кремль курує телебачення 
Інтерв'ю
  ·  Багато - не означає якісно 
Арт-Поступ
  ·  ДЖАНҐО: Я не порівнюю себе з іншими музикантами 
  ·  Шоу з адреналіном 
Спорт-Поступ
  ·  Олег ПРОТАСОВ: Після кроку вперед головне не зробити двох кроків назад 
  ·  "Срібний" дебют 
  ·  З італійцями розійшлися миром 
  ·  Чорно-біле "золото" українок 
Пост-Factum
  ·  Зухвала втеча у гелікоптері 
  ·  Шлюб із коброю