BRAMA - News - Weather - Elections - Business - Sports - Brama Press - Calendar - Classifieds



    Перша сторінка.    Погляд.    Поступ у Львові.    Поступ з краю.    Поступ у світі.    Спорт-Поступ.    Поступ реляксу.    Львівські обсервації.    Містичний Поступ.    Арт-Поступ.    Економіка у Поступі.    Пост-Faktum.   
ЕКСКУРСІЇ У ЛЬВОВІ. ВІД 100 ГРН. 050 430 50 79
  Цитата Поступу
 
9 червня 2005 р.
   ·  на головну  · 1999-2002  · досье  · архів світлин  · форум

Купол
Львів
  16:49 18-10-2017 -   «Укрзалізницю» мають повернути в підпорядкування Мінінфраструктури  
  16:47 18-10-2017 -   У Львові планують відновити ще 20 тролейбусів  
  14:40 18-10-2017 -   Випускники ПТУ та коледжів складатимуть ЗНО  
  14:33 18-10-2017 -   Працівники Львівської митниці вилучили понад 500 пар контрабандного взуття  
  14:28 18-10-2017 -   Сашко Семенов потребує допомоги, щоб перемогти лейкемію  
Україна
  16:49 18-10-2017 -   «Укрзалізницю» мають повернути в підпорядкування Мінінфраструктури  
  15:9 18-10-2017 -   В Україні створили інститут сертифікації військової техніки  
  14:43 18-10-2017 -   Заробітчани отримають право на пенсію, купивши страховий стаж, - Пенсійний фонд  
  14:38 18-10-2017 -   Кабмін доручив сформувати демографічний реєстр  
  14:36 18-10-2017 -   З початку безвізу ЄС відвідали 7,5 млн українців  
Світ
  14:37 18-10-2017 -   У Перу поліція виявила труби з 1,3 тоннами кокаїну  
  13:34 18-10-2017 -   У Нідерландах відкрили надрукований на 3D-принтері велосипедний міст  
  10:26 18-10-2017 -   Суд Гаваїв заблокував указ Трампа про мігрантів  
  10:15 18-10-2017 -   Кейт Міддлтон повідомила, коли народить третю дитину  
  13:54 17-10-2017 -   Фіни впевнені, що санкції проти Москви потрібно зберегти  



  ·  · 
 
Поступ 1999-2002 рр. у попередній версії

Поступ реляксу  »  ПРЯМА МОВА

___________________________________________________________________________

Сандра Баллок про ''Міс Конгеніальність-2''
 
Сандра БаллокНапевно, Ви добре провели час на зйомках?

– Ми працювали в поті чола, це був важкий, але прекрасний час. Ми працювали для тієї ж аудиторії, для якої зробили перший фільм, бо іноді дорослі повинні згадати, якими вони були, коли були молодші, забути про проблеми і добре провести час. Я сказала все, що хотіла сказати.

– А що Ви хотіли сказати?

– Для того, щоб дізнатися, ви повинні подивитися фільм до кінця. Бо про те, що трапляється з більшістю людей, коли вони виявляються в центрі уваги, сказано в кінці. Що трапляється з людьми, які досягають чогось, – прагнули вони цього чи ні, – як вони змінюються, самі того не зауважуючи? І так до кінця фільму ви бачите, що героїня вже не та, якою була на початку. Отже, є багато варіантів того, що могло б трапитися із Грейсі. У кожного, хто раптом виграє лотерею, валиться весь колишній життєвий уклад.
– Чи легко повертатися до вже зіграного персонажа?

– Ми ніколи насправді й не забували про нього, тому що Марк Лоуренс, що написав сценарій, і я співпрацюємо вже впродовж п'яти років, і ми увесь час згадуємо Грейсі й продовжуємо над нею працювати, і в нас з'являються справді гарні ідеї. Ми обговорюємо варіанти того, що може відбутися і що ми цим можемо виразити. З'являється дивне відчуття, коли ви повертаєтеся до чогось, і ставите собі питання, "а що зробила б у цій ситуації сьогодні "нова" Грейсі, "нова" Сенді?" Це схоже на шизофренію.

– Я маю кілька невеликих запитань до вас...

– О, будь ласка, це зовсім не означає, що я вам відповім, але Ви запитуйте.

– Що за історія із зеленим светром?

– Светр Іди Фламменбаум. Це її светр. Якщо Ви помітили, він був на ній, коли вона йшла додому. Я подумала: "У неї ж троє грудей". Це було ретельно продумано, і були зроблені накладні, які повинні були рухатися – здійматися і опускатися відповідно до фактора гумору. Коли жінка б'ється, груди заважають їй. Чоловікам не треба думати про це, і в цьому різниця. На цьому базувалась сцена

– Як Вам працювалось із Марком Лоуренсом знову?

– Щось не виходило, щось – виходило, але саме тому ми з ним і полюбляємо працювати разом. Його дружина порадила нам сходити до лікаря. (Сміється.). Він був режисером і сценаристом фільму Two Weeks Notice, а я вперше була в ролі сценариста і співпродюсера. Наша співпраця росте й розвивається, оскільки ми самі ростемо й розвиваємося. Ми постійно сперечаємося, але знаємо, як це робити, коли боротися один з одним, а коли зупинитися. Коли суперечка про музику, то ми сперечаємося доти, поки не знаходимо єдиного варіанту. Іноді я кажу: добре, тут переміг ти, але я хочу перемогти там. Ми справді розвинули гарну техніку боротьби за наші ідеї, які, зрештою, виявляються однаковими. Ми хочемо робити цікаве й гарне кіно, що змусить людей сміятися і зацікавить ту ж аудиторію, яку ми вже завоювали. І в нас це виходить, а коли вдається те, що ви хотіли, вдається реалізувати найважливіший проект, тоді бачите, що співпраця дає свої плоди.

– Ви можете трохи розповісти про розвиток характеру Грейсі?

– Якщо Ви бачили перший фільм, то все відбувалося за тим же принципом. Коли вона робить свою роботу, то хоче дотримуватися правил, хоче підкорятися наказам – така її робота. Грейсі не керівництво – вона аґент ФБР, що працює під прикриттям, і це, знову ж, її робота. Вона повинна діяти як леді і тільки так – у неї просто немає вибору. Це цікава ситуація, коли хтось змушений бути тим, ким йому за природою бути не властиво. Але вона почуває, що єдиний вибір і єдиний спосіб, яким вона може що-небудь зробити – це бути лицем ФБР. Їй не дозволяють більше бути під прикриттям і робити те, що вона вміє. Єдине, що їй залишається, – це дотримуватись правил, тоді вона згадує, якою була на початку, і виходить, що вона повинна порівнювати себе теперішню із собою в минулому? Я хотіла помістити її в найважчі життєві ситуації й перевірити, як вона буде діяти. Адже ми не завжди реагуємо саме так, як інші від нас очікують, і я хотіла наголосити: це – "Міс Конгеніальність–2"!

– Ви хрюкаєте, коли смієтеся?

– Іноді, якщо мені справді дуже смішно. Я думаю так: коли ми сміємося, витрачаємо повітря, і потрібно його повернути. Іноді виходить ротом, іноді – носом. І коли це виходить носом - схоже на рохкання.

– Якою Ви були в школі?

– Не знаю, як і сказати, "клоуном" або "прикрасою й безперервним святом класу". Було й інші варіанти. Дивно, але я не можу згадати. Так що вибирайте – одне із цих двох визначень.

– Яку творчу енергію Ви дістаєте від такої роботи, а також від роботи з Паулем Хагджисом?

– Ну, знову ж, як актор ти повинен довіряти своєму режисерові. Просто так треба. Співпраця з Паулем Хагджисом стала причиною того, що я повернулася до роботи. Я вирішила рік відпочити від роботи, і цей рік розтягся на рік і два місяці, рік і три місяці, рік і шість місяців. Я просто не хотіла робити те, що робила раніше, але все-таки люблю продюсерську роботу. Гадала, що продовжуватиму робити це, якщо раптом що-небудь з'явиться, і цим "що-небудь" стала "Катастрофа" (Crash). І коли я одержала сценарій, прочитала історію (він також написав "Крихітка на мільйон доларів" ), думала: "Ці два сценарії так добре написані, а хлопець, що написав їх, буде режисером фільму". І вирішила: "Я зроблю все, що він захоче. Я дуже хочу стати частиною цього фільму". І це було неймовірно. Його бачення повністю розкривається в історіях, які він втілює на екрані, я довіряю йому в цьому на 100 відсотків.

– Що стало Вашою першою професійною роботою?

– Моєю першою професійною роботою, стала праця в опері з моєю матір'ю. Це, здається, була опера "Циганський барон", де я грала доньку цигана, і мені навіть платили за гру шилінги, отже, це була моя перша оплачувана робота. Потім з декількома студентами мого батька ми організували музичний театр і також одержували за це плату. От коли трапився мій великий бенефіс.

DOVIDKA:

Сандра Баллок (Bullock Sandra) - народилася 28 червня 1966 року в Нюрнбергу (Німеччина). До 12 років жила в Німеччині з матір'ю, німецькою співачкою Хельгою Меєр. 1978 року переїхала до батька в Америку. У 1988 році вступила на акторські курси при Нью-йоркському "Нейборхуд плей-гауз". 1990 року Сандра Баллок почала зніматися в телесеріалі "Дівчина, що працює". Cеріал проіснував зовсім недовго, і Сандра перебралася в Каліфорнію, де почала активно підробляти у масовках. 1991 року Баллок дістала роль у фільмі "Любовний еліксир № 9". Виділитися з юрби статистів допомогла її безсумнівна зовнішня схожість до Джулії Робертс. Сандра й донині залишається однією з найпопулярніших зірок американського кіно.

Фільмографія:

2005 – "Міс Конгеніальність-2" / Miss Congeniality-2: Armed and Fabulous

2005 – "Аварія" / Crash

2003 – "Двотижневе попередження" / Two Weeks Notice

2002 – "Відрахунок убивств" / Murder By Numbers

2002 – "Божественні таємниці сестричок Я-Я" / Divine Secrets of the Ya-Ya Sisterhood

2000 – "Міс Конгеніальність" / Miss Congeniality

2000 – "28 днів" / 28 Days

2000 – "Супершпигун" / Gun Shy

1999 – "Сили природи" / Forces of Nature

1998 – "Практична магія" / Practical Magic

1998 – "Готуючи сендвічі" / Making Sandwiches

1998 – "Проблиск надії" / Hope Floats

1997 – "Швидкість-2: Контроль над круїзом" / Speed 2: Cruise Control

1997 – "У любові і на війні" / In Love and War

1996 – "Час убивати" / A Time to Kill

1996 – "Украдені серця" / Stolen Hearts

1995 – "Мережа" / The Net

1995 – "Поки ти спав" / While You Were Sleeping

1994 – "Швидкість" / Speed

1993 – "Руйнівник" / Demolition Man

1993 – "Те, що називають любов'ю" / The Thing Called Love

1993 – "Амазонка у вогні" / Fire on the Amazon

1993 – "Зникнення" / The Vanishing

1993 – "Я боровся з Ернестом Гемінгвеєм" / Wrestling Ernest Hemingway

1992 – "Коли вечір закінчується" / When the party's over

1992 – "Кого б мені убити?" / Who do i gotta kill?

1991 – "Любовний еліксир № 9" / Love Potion No. 9









» 
Пристрасний хлопець Депп
Цікавилася Діана КОРНЕЛЮК
 
Бунтівний і скандальний Джонні Депп -- не кінозірка, а гуру молодого покоління Голівуду. Депп ненавидів порядне життя серед американців. Дебоші, арешти, скандальні ролі та вибрики... Він відмовлявся від ролей у касових фільмах ("Легенди осені", "Швидкість") лише заради того, щоб зіграти в ще одному "дивному" бунтівному фільмі: "Плакса", "Едвард -- Руки-ножниці" чи "Покійник". Тепер на екранах телевізора можна побачити досить респектабельні картини. Джонні став справжнім американцем, життя котрого не відрізняється від більшості його співвітчизників.
Детальніше>>
»  ПРЯМА МОВА
Сергій КОДАЦЬКИЙ: Бармен мусить бути психологом
Розмовляла Катерина КИРИЛОВА
 
Про культуру пиття в Україні можна говорити довго. Іще довше можна сперечатися з цього приводу. Боремося зі стереотипами "горілка-сало", "Шевченко-Кличко", а коли доходить до справи, воліємо не витрачати зайві гроші на дорогі коктейлі у престижних кнайпах. Удома, похапцем обпікаємо горлянки "біленькою" чи заливаємося літрами пива. Про той факт, що у Львові людиська досі не навчилися пити культурно, свідчить бодай відсутність порядних коктейль-барів. Ніхто не сперечається, що наше місто з давніх-давен вважають пивним, але у Гамбурзі (де пива за рік випивають у кілька разів більше), популярність коктейль-барів посідає другу позицію.

До Вашої уваги розмова з найпопулярнішим барменом України Сергієм Кодацьким, президентом Всеукраїнської асоціації барменів та власником Міжнародного центру барменів "Планета Z".
Детальніше>>
Зміст Поступу
Перша сторінка
  ·  Валютний удар 
  ·  Віктор Ющенко -- жертва оточення чи повновладний господар? 
  ·  Віра ЛЯСКОВСЬКА: Інтелект і земля -- найбільші цінності 
  ·  Великий брейк у Львові 
  ·  Буняк голодує 
Погляд
  ·  Чим їздять наші керманичі? 
  ·  Перша шпальта 
  ·  Тимошенко "дає зуб" за газ 
  ·  "Цікаве" рішення Playboy 
  ·  Кличко хотів суфлера 
  ·  ГОРОСКОП 
Поступ у Львові
  ·  Олійник -- Димінський: президент незадоволений 
  ·  "Торпедний" ринок на Золотій 
  ·  Гроші на 750-ліття уже в дорозі 
  ·  "Собор" програв суд 
  ·  Бракує лікарів та швачок 
  ·  Дефіциту квитків немає 
  ·  ХРОНІКА 
  ·  СОТ: за і проти 
  ·  Пограбував -- і до міліції 
Поступ з краю
  ·  Сіра смуга для Лаври 
  ·  Мельниченкова слава 
  ·  Кучма не повірив Соросу 
  ·  Щербань таки втік 
  ·  Єремеєв злякався? 
  ·  Ющенко: У нас все чудово 
Поступ у світі
  ·  Світ готується до війни 
  ·  Білоруси вірять Лукашенці 
  ·  Піночетові пробачили вбивства 
  ·  Лекції про Хусейна в обмін на свободу 
Спорт-Поступ
  ·  Аліна ШАТЕРНІКОВА: Популярності Кличків для себе би не хотіла 
  ·  Завдання -- пройти далі 
  ·  Звитяги на кортах 
  ·  Золотий дубль Жанни 
  ·  Пісні робінгудів у Сопоті 
  ·  Тренерська магія Литовченка 
Поступ реляксу
  ·  Сандра Баллок про ''Міс Конгеніальність-2'' 
  ·  Пристрасний хлопець Депп 
  ·  Сергій КОДАЦЬКИЙ: Бармен мусить бути психологом 
Львівські обсервації
  ·  Бий своїх, щоб чужі боялись 
Містичний Поступ
  ·  Львівські духи 
Арт-Поступ
  ·  Акти українських фотохудожників оцінили в Чехії 
  ·  АРТ-НОВИНИ 
  ·  Микола КУМАНОВСЬКИЙ: 18 годин на добу я думаю 
Економіка у Поступі
  ·  Страхування: "за" чи "проти" 
  ·  СК "Інвестсервіс" святкує 10-річний ювілей і підбиває підсумки своєї успішної ро 
  ·  Українська пропозиція ЄЕП 
  ·  Україну знову підвищили 
  ·  Купе чекає сезонне подорожчання 
Пост-Faktum
  ·  КАЛЕНДАР 
  ·  Читацькі обсервації