BRAMA - News - Weather - Elections - Business - Sports - Brama Press - Calendar - Classifieds



    Перша сторінка.    Погляд.    Поступ у Львові.    Поступ з краю.    Поступ у світі.    Спорт-Поступ.    Економіка у Поступі.    Арт-Поступ.    Літературний Поступ.    post-Поступ.    Пост-Faktum.   
ЕКСКУРСІЇ У ЛЬВОВІ. ВІД 100 ГРН. 050 430 50 79
  Цитата Поступу
 
26 січня 2005 р.
   ·  на головну  · 1999-2002  · досье  · архів світлин  · форум
buy visitors

Купол
Львів
  15:27 26-05-2017 -   У Стрию засудили зловмисника, що обікрав лікарню на 40 тис грн  
  14:12 26-05-2017 -   Незабаром ще сім поїздів зупинятимуться на станції Підзамче  
  14:0 26-05-2017 -   Найбільше проблем із невивезеним сміттям у жителів Шевченківського району Львова  
  13:18 26-05-2017 -   13-річний школяр з Жовківського району наклав на себе руки  
  13:16 26-05-2017 -   У музеї Франка показали сімейні скарби  
Україна
  15:6 26-05-2017 -   Підписано указ про право українців на безвіз  
  14:11 26-05-2017 -   Гройсман ще не знає, що робити з автівками на іноземних «бляхах»  
  14:7 26-05-2017 -   Чоловік, який розстріляв мотоцикліста в Києві, здався поліції  
  13:9 26-05-2017 -   На Волині браконьєри вирізали дуби у заповідній зоні  
  13:3 26-05-2017 -   В окружний адмінсуд Києва прийшли з обшуками  
Світ
  14:3 26-05-2017 -   В Єгипті напад на християн: десятки вбитих  
  11:25 26-05-2017 -   Експерти назвали топ-10 культурних об'єктів світу  
  10:21 26-05-2017 -   ФБР почало перевірку щодо зятя Трампа – ЗМІ  
  10:18 26-05-2017 -   У Молдові затримали мера Кишинева  
  15:21 25-05-2017 -   У Новій Зеландії вперше запустили ракету в космос  



  ·  · 
 
Поступ 1999-2002 рр. у попередній версії

Арт-Поступ  » 

___________________________________________________________________________

Трикрапки Давиденка (спроба вкрапитися)
Марія ТИТАРЕНКО
 
Жанр експонованих полотен на виставці "Трикрапка" в галереї "Дзиґа", сам автор Олег Давиденко окреслює як оптичний арт (оп-арт), "замішаний" на текстилі. Куратор галереї ВлодКауфман -- як "щось із розряду заінстальованого простору", а мистецтвознавець Андрій Дорош -- експериментально сконцентрованими родзинками. На попередній виставці Давиденка "Місто та поза містом" у "Дзизі" Дорош закинув митцеві, що той заповнює прогалини безпредметності в нашому мистецтві. Гадаю, Давиденко не схибив з визначеного курсу.

На кожній виставці Давиденко різний, іноді навіть настільки, що закрадається сумнів, чи це справді роботи одного автора. Мабуть, тому, що сам художник -- нескінченний вир ідей та ноу-хау. "Я генерую надзвичайно багато ідей і не знаю, чи встигну їх втілити, -- переконаний митець. -- Властиво, я зрозумів, що не шукаю ідеї -- я їх просто знаходжу! Це не пошук чогось такого, що я не знаю. Я беру форму -- виникає певна ідея, і я працюю з нею. Тобто я оперую знайденою у світі ідей формою, я її стверджую. Мене несе творчий потік, де затягує найсильніший вир, з якого я вихлюпую проекти. І потім знову. Я їх не прогнозую".

Перед виставкою в "Дзизі" Давиденко підкинув провокаційну "трикрапку" в "Осінній салон", а влітку встиг "понаставляти" їх у Одесі. Напередодні Нового року він завітав до столиці з іншою експозицією "Золото на білому". Наразі Олег готує проект, в якому синтезує ткацтво, живопис і скульптуру: "Це зовсім новий хід, буду ліпити кольором, вигадав нові підрамники. Поверхня полотна -- переплетіння ліній, на які я буду наносити-наліплювати. Це будуть тривимірні речі... Не інсталяція, а синкретичний живопис (заінстальований, схований). Зараз мистецтво постирало межі, важко визначити, де графіка, де живопис, де скульптура".

Давиденко експериментує з різноманітними матеріалами, наприклад, зі сміттям, смолами, у роботі з якими намагається досягти певних оптичних глибин за рахунок збільшення кольорового півпрозорого шару:"Чим я не задоволений: пластмаса, якою я оперую, обмежена в кольорі. Тут є лише п'ять-шість кольорів (крапки наношу електричним пістолетом), тому я не всюди зміг досягнути бажаної оптичної візії чи оптичного живопису в роботах. А от там, де я зробив кольорову підкладку плюс фактуру, там з'явилися оптичні змішування, моменти, які я хотів розкрити. Окрім того, деякі роботи не зміг довершити до рівня закінченості -- виставка відбулася на місяць раніше, ніж було заплановано". Працює самокритичний митець також і над собою: "Я для себе зрозумів, якщо я в моменті творення повністю віддаюсь самому процесу, то там багато зайвого, якщо ж певну ідею виношую в мозку, тобто спочатку вона формується у світі ідей, то, перенесена на полотно, вона надзвичайно лаконічна, чиста, без випадкового й зайвого... Я роблю те, що хочу, я незалежний матеріально якоюсь мірою, я чесний у творчості, не хочу сподобатись і не закладаю бажання продати. Це мене звільнює".

Однак, попри багатогранність та, на перший погляд, абсолютну неподібність різних Давиденків у різні моменти його творчого інсайту, автор має сталу концепцію. Він упевнений, що найголовніше -- дорога до Творця: "Є ще такі серцевинні стрижні (кожна людина має мати той стрижень, а я є християнин), і якими би я сучасними методами, формами та матеріалами не оперував, що б я не робив, все одно буду говорити про головне! У цьому суть". Для прикладу процитую одну з провідних тез концепції теперішньої виставки художника: "Ідея Бога -- найвеличніша людська ідея, ідея людини -- найвеличніша Божа ідея. Людина чекає на народження в ній Бога, Творець чекає на народження в ньому людини".









» 
Почуй мене, душе моя
Вистава режисера Володимира Кучинського "Наркіс" збирає молодіжні аншлаги
Богдана БОДНАР
 
Володимир Кучинський вигадав свій бароковий світ, в якому намагається жити, незважаючи на реалії сьогодення й віяння всіляких театральних мод. Живе собі, перекладаючи, як пуцлі, барокові відчуття та вибудовуючи з них вистави. З якоюсь лише йому зрозумілою циклічністю він повертається до своїх улюблених авторів і бавиться їхнім словом. Інколи легко й вигадливо, інколи з упертістю малюка, який упізнає світ. Сам Кучинський пізнає світ, як маля: кожен день з чистого листка, відкрито й безпосередньо. Ці викарбувані на могилі слова Григорія Сковороди "Світ ловив мене й не спіймав" якось, мабуть, навіть не усвідомлено звабили його й притягнули до філософії Сковороди, та й примусили етапно повертатися до його творчості.
Детальніше>>
» 
Велика сцена чекає на тебе!
 
Гала-концерт учасників II Всеукраїнського конкурсу “Національні Grand Prize сценічно-виконавських мистецтв”, які змагалися в двох реґіональних відбірних турах у Палаці дозвілля молоді “Галичина”, відбувся 24 січня на сцені Національного академічного українського драматичного театру ім. Марії Заньковецької, визначивши когорту володарів золотих медалей у різних номінаціях і принісши велику втіху глядачам.
Детальніше>>
Зміст Поступу
Перша сторінка
  ·  Боротьба за Львівщину 
  ·  За п'ять років у Євросоюзі 
  ·  ПРОСТЕ ПИТАННЯ 
  ·  Номінанти на Оскара 
Погляд
  ·  "Робота" з опозицією 
  ·  Крістіан ФЕСЛЕР: Україна -- надзвичайний світ 
  ·  Костенко не піде в нову "Нашу Україну" 
  ·  Ющенко контролює справу Ґонґадзе 
Поступ у Львові
  ·  Гудима знає про корупціонерів 
  ·  Чиновники працюватимуть довше 
  ·  "Донецькі" грабують львів'ян 
  ·  Сумна річниця наймужніших 
  ·  Чи дорахуємося пролісків? 
  ·  Списки -- головний недолік виборів 
  ·  Постоїмо до березня 
  ·  На Керамічному знову протести 
  ·  ХРОНІКА 
Поступ з краю
  ·  Порошенко контролюватиме Тимошенко? 
  ·  Мороза не буде в Кабміні 
  ·  Томенко взявся за темники 
  ·  Визнання Ющенка у США 
  ·  Московські автографи Ющенка 
  ·  Віталій ШЕВЧЕНКО: Ті, хто запроваджував цензуру, мають відповідати 
  ·  Ющенко поїде до Штатів 
  ·  "Наша Україна" не у захваті від Тимошенко 
  ·  "Пора" розпочинає "декучмізацію" 
  ·  КРАЄВИД 
Поступ у світі
  ·  Уроки Холокосту 
  ·  Рукотворний Армагеддон 
  ·  Палестина дбає про мир 
  ·  США заплатять за Гуантанамо 
  ·  Білому дому не вистачає грошей 
Спорт-Поступ
  ·  Жіноча солідарність львів'янок 
  ·  Кубковий сюрприз школяра 
  ·  Бал на льоду в Альпах 
  ·  Король підкорює мрію 
  ·  Очне протистояння за "срібло" 
  ·  Хокей знову у Львові! 
  ·  Гусін поїхав до Англії 
  ·  "Металіст" на авансцені 
Економіка у Поступі
  ·  Аверс -- реверс, тільки б не простоювало 
  ·  Сто днів до СОТ 
  ·  Сумна доля долара 
  ·  МВФ вимагає бюджетної дисципліни 
  ·  Знатимемо кредитні історії 
  ·  Кому догодять угодою про труби 
  ·  Приватизація за ринковою ціною 
  ·  НБУ не хоче спілкуватись 
Арт-Поступ
  ·  Почуй мене, душе моя 
  ·  Трикрапки Давиденка (спроба вкрапитися) 
  ·  Велика сцена чекає на тебе! 
Літературний Поступ
  ·  Алла ТАТАРЕНКО: Варто переписати світ 
post-Поступ
  ·  Партійне будівництво 
  ·  Він 
Пост-Faktum
  ·  Облуди еротоманії 
  ·  КАЛЕНДАР