BRAMA - News - Weather - Elections - Business - Sports - Brama Press - Calendar - Classifieds



    Перша сторінка.    Погляд.    Поступ у Львові.    Поступ з краю.    Поступ у світі.    Економіка у Поступі.    Історія у Поступі.    Арт-Поступ.    Спорт-Поступ.    post-Поступ.    Пост-Faktum.   
  Цитата Поступу
 
16 грудня 2017 р.
   ·  на головну  · 1999-2002  · досье  · архів світлин  · форум

Купол
Львів
  10:53 18-12-2017 -   У Львівській області зіштовхнулися три мікроавтобуси, постраждали п'ятеро людей  
  10:52 18-12-2017 -   На Львівщині відновили електропостачання у всіх населених пунктах  
  10:49 18-12-2017 -   Автомобільні дороги Львівщини очищують від снігу  
  16:10 15-12-2017 -   На Жовківщині відкрили дахову сонячну електростанцію  
  16:8 15-12-2017 -   У Гарнізонному храмі відновили унікальні фрески  
Україна
  10:56 18-12-2017 -   У ДТП під Києвом загинула подружня пара  
  10:54 18-12-2017 -   Повінь на Закарпатті: підтоплені 293 господарства  
  15:35 15-12-2017 -   В Україну прийде справжня зима з 19 грудня  
  15:33 15-12-2017 -   ГПУ закрила справи проти шести нардепів  
  14:19 15-12-2017 -   МЗС: Біометрія на кордоні запрацює з Нового року  
Світ
  11:2 18-12-2017 -   Встановлено причину відсутності пари у людей  
  11:1 18-12-2017 -   Користувачів Facebook атакує вірус  
  16:25 15-12-2017 -   Вчені визначили причину пияцтва  
  15:36 15-12-2017 -   Іспанію можуть відсторонити від участі в ЧС-2018  
  13:23 15-12-2017 -   Ще три жінки звинуватили Дастіна Гоффмана в домаганнях - ЗМІ  



  ·  · 
 
Поступ 1999-2002 рр. у попередній версії

Арт-Поступ  » 

___________________________________________________________________________

Земля. Вигляд з неба
Олег ВВЕДЕНСЬКИЙ
 
Земля
Таку назву має стрічка французького режисера Рено Делора, прем'єра якої відбулася нещодавно в Парижі. Глядачі мали можливість здійснити разом з авторами навколосвітню подорож, побачити захопливу розповідь про цивілізації та раси Землі. Надзвичайно вдалий музичний супровід наголосив на ідеї фільму -- показати красу й водночас крихкість земного існування; нагадати нам, що Земля, яку ми звикли відчувати такою величезною, насправді малесенька крихта матерії, загублена в просторах Всесвіту. Та вона настільки прекрасна, що залишити її нікому не хочеться.

В історії створення цього фільму найбільшим парадоксом було те, що автори, створюючи картину, не виїжджали за межі затишного Парижа й ні на сантиметр не відривалися від поверхні землі. Весь фільм знятий за унікальною фотовиставкою французького фотомитця Яна Артюс-Бертрана "Земля з неба". Творча кар'єра Артюс-Бертрана така ж незвичайна, як і його виставка. Біолог за професією, він, коли йому було 30, разом із дружиною поїхав до Кенії, щоб вивчати життя левів у заповіднику Масаі-Мара. "Я писав дисертацію про левів і почав фотографувати їх в межах цього проекту, -- розповідає фотограф. -- Під час наукової роботи я побачив, що фотографія здатна передати таку інформацію, яку неможливо висловити в будь-який інший спосіб. Це мене і захопило, адже я завжди хотів пояснити іншим людям природу тих чи інших речей і бути тією людиною, яка ознайомить їх з цим незвичним ракурсом інформації".

Отож після поїздки в Кенію Артюс-Бертран повертається до Франції і стає фотожурналістом. Відтепер він багато часу присвячує зніманню пригод і природи. Митець працює для провідних журналів світу: "Парі матч", "Лайф", "Нешенел географік" тощо. І тільки здобувши визнання і авторитет у цій галузі, фотограф наважується на здіснення свого чільного фотопроекту -- портрета землі з повітря. Ще перебуваючи в заповіднику Масаі-Мара, він якось здійснив політ на повітряній кулі, під час якого його вразили види земної поверхні з повітря. "Я зрозумів всю важливість знімання з повітря. Зверху звиклий пейзаж стає зовсім інакшим. Саме після цього польоту я остаточно вирішив присвятити своє життя фотографії," -- розповідає Артюс-Бертран.

1995 року, маючи відповідне фінансування й озброївшись малоформатною камерою Canon EOS-1, фотограф винаймає гелікоптер і починає ретельне фотообстеження ландшафтів нашої планети. Він облетів 76 країн світу і провів в повітрі на загал понад 3 000 годин. Майже всі свої фотографії Артюс-Бертран робив з борту гелікоптера, що дозволяло йому маневрувати навколо місця зйомки в пошуках найефектнішого ракурсу. Артюс-Бертран облетів весь світ: від Аляски до Антарктиди, від Сибіру до Австралії, від африканських пустель до островів Полінезії. На його фото -- гейзери Єллоустоунського національного парку і нічний Ріо-де-Жанейро, верблюжий караван у Сахарі і кладовище іракських танків, панорама хмарочосів Нью-Йорка і вкритий снігами Сибір, вишукана Венеція і коралові атоли Мальдівського архіпелагу, колонії пінгвінів і мертвий вулкан острова Бора-Бора, нудистський пляж і вулиці Парижа.

Головною метою свого проекту Артюс-Бертран вважає не створення гарних картинок, а привернення уваги суспільства до проблем екології, виховання екологічної свідомості. Тому він приділяє особливу увагу організації виставок своїх фото в різних країнах світу. Виставку "Земля з неба", яку експонували на огорожі Люксембурзького саду в Парижі 2000 року, подивилося понад два мільйони глядачів. Коли режисер Рено Делор побачив фотовиставку Артюс-Бертрана, він захопився ідеєю створити за нею фільм. Для нього Делор відібрав понад сто фотографій. Концепція була простою, натомість її технічне втілення -- дуже складним. Фотографії зісканували, перевели в цифровий формат, а потім знову перенесли на кіноплівку в супроводі відповідних шумів та музики. Ідею авторів фільму висловив Рено Делор: "Надзвичайна казкова краса Землі є водночас трагічною, як драматичною і прекрасною водночас є історія самого людства. Кожен має зрозуміти, що він особисто є відповідальним за все, що відбувається на Землі і з Землею. І не треба чекати, коли всі проблеми вирішать політики".









» 
Ювілеї французького театру
Анастасія КАНАРСЬКА
 
Дві легенди французького театру ознаменували 2004 рік ювілейними датами. Це Сара Бернар і Жорж Пітоєв. Для мене ймення Сара Бернар завжди було овіяне якоюсь казковою легендою. Жінка-міф, жінка-мрія. Цій мрії в жовтні виповнилося 160 років, а вона так і залишаєтьсь мрією і легендою не лише французького, але й світового театру. Вона поєднала своє життя з театром дуже рано, ще підлітком. Перший контракт Сари Бернар з театром "Комеді Франсез" 1862 року підписала її мама, адже акторка тоді ще не була повнолітньою. Все ж найвідоміший театр Франції хотів бачити її своєю акторкою. Вона часто покидала цей театр і так само часто поверталася до нього. Загалом Сара Бернар пропрацювала (як не підходить до неї це слово!) менше ніж десять років.
Детальніше>>
» 
"Нобель" для скульптора
Олег ВВЕДЕНСЬКИЙ
 
Хоча Нобелівська премія не присуджується в царині мистецтва, проте професійний скульптор Гюнтер Грасс став лауреатом цієї найбільш почесної міжнародної нагороди. Автор відомих романів і повістей "Бляшаний барабан", "Собачі роки", "Під місцевим наркозом", "Кішки-мишки" отримав премію саме за свою літературну творчість, але водночас він дуже відомий і в Німеччині, і за її межами як популярний скульптор і графік. Належить зауважити, що Гюнтер Грасс не художник-аматор, він здобув професійну мистецьку освіту і відтоді ніколи не полишав своєї основної професії. Для Грасса література, рисування і ліпка є невіддільними складовими його творчого цілого. "Хоча різниця, безперечно, є, -- наголошує сам Гюнтер Грасс, -- література значно більш провокаційна і часто спричиняє полеміку. Багато моїх романів були сприйняті неоднозначно. Скульптура не викликає такого резонансу, Отож нею можна займатись цілком спокійно. І за це я їй вдячний."
Детальніше>>
» 
Трансформація музею
Олег ВВЕДЕНСЬКИЙ
 
Колекція барона Тіссен-Барнеміса вважалась однією з кращих приватних колекцій світу. Її почав збирати ще його батько на початках 1920-х. Першим коханням барона став французький живопис зламу ХІХ і ХХ століть. Ті твори, які він свого часу придбав, можуть конкурувати на рівних з будь-яким музейним зібранням світу, крім хіба тільки паризького д"Орсе і зібрання імпресіоністів в Росії. Свою колекцію барон передав Іспанії, де неподалік від знаменитого музею Прадо у палаці Вільярмоса знаходиться музей Тіссен-Борнеміса.
Детальніше>>
» 
Мистецтво будувати піщані замки в лабораторних умовах
Наталка КОСМОЛІНСЬКА
 
Минулої п'ятниці у львівському Музеї етнографії та народного промислу відкрилася завершальна виставка міжнародного мистецького проекту "Простір поміж просторами" (Zwischenraum): Німеччина -- Франція -- Україна.
Детальніше>>
Зміст Поступу
Перша сторінка
  ·  Після екзит-полів нічия 
  ·  Відкладена війна під ЦВК 
Погляд
  ·  vIP-голоси 
  ·  На лінії фронту 
Поступ у Львові
  ·  Ігор МАРЧАК: З нами судитися важко 
  ·  "Україна" належатиме місту 
  ·  Рік Преподобної Йосафати 
  ·  Першолистопадова молитва 
  ·  За чистоту треба платити 
  ·  Львів хворий на ями 
  ·  Приміщення для школи 
  ·  ХРОНІКА 
Поступ з краю
  ·  Технології фальсифікації виборів 
  ·  "Пора" не піде під ЦВК 
  ·  Ющенко потрібний і Росії 
  ·  Новий внесок Путіна 
  ·  Кучма залишиться в політиці 
  ·  Силовий сценарій 
  ·  Тимошенко сформувала більшість 
  ·  Журналісти про зрив виборів... 
Поступ у світі
  ·  Вибори під знаком бен Ладена 
  ·  Блер поспішає із виборами 
  ·  Убито ще одного заручника 
  ·  В Арафата немає лейкемії 
  ·  Єврокомісію розблоковано 
  ·  СВІТООГЛЯД 
Економіка у Поступі
  ·  Ювілей краху 
Історія у Поступі
  ·  Останні римляни 
  ·  АРХІВАРІУС 
Арт-Поступ
  ·  Земля. Вигляд з неба 
  ·  Ювілеї французького театру 
  ·  "Нобель" для скульптора 
  ·  Трансформація музею 
  ·  Мистецтво будувати піщані замки в лабораторних умовах 
Спорт-Поступ
  ·  Шаховий Олімп України! 
  ·  Важко протистояти "Будівельнику" 
  ·  Народився Джордано Шевченко 
  ·  Берті Фогтс іде 
  ·  "Челсі" доганяє "Арсенал" 
  ·  Донецький синдром "Кривбасу" 
  ·  Галичани розійшлися миром 
  ·  Шукур залишає збірну 
  ·  Потапенко зламав руку 
  ·  З булітами важче... 
post-Поступ
  ·  Передвиборний сон 
Пост-Faktum
  ·  Львівські страуси 
  ·  Продовження "Індіани Джонса" 
  ·  Буш -- головний кінозлодій 
  ·  Паприка під забороною в Угорщині 
  ·  КАЛЕНДАР 
  ·  КАЛЕНДАР