BRAMA - News - Weather - Elections - Business - Sports - Brama Press - Calendar - Classifieds



    Перша сторінка.    Погляд.    Поступ у Львові.    Поступ з краю.    Поступ у світі.    Економіка у Поступі.    Арт-Поступ.    Літературний Поступ.    Історія у Поступі.    Спорт-Поступ.    post-Поступ.    Пост-Faktum.   
  Цитата Поступу
8 квітня 2021 р.
26 липня 2004 р.
   ·  на головну  · 1999-2002  · досье  · архів світлин  · форум
Купол
Львів
  10:54 17-03-2021 -   Садовий розглядає "закриття" Львова через COVID  
  10:53 17-03-2021 -   Футбольні матчі збірної України зі Львова перенесуть до Києва через коронавірус  
  10:59 10-03-2021 -   У роботі громадського транспорту Львова стався збій GPS-зв'язку  
  16:17 04-03-2021 -   У Львові поліцейський вистрілив собі в голову  
  10:23 04-03-2021 -   Львівські підприємці можуть отримати 100 тис. грн на розвиток власного бізнесу  
Україна
  14:34 19-03-2021 -   Президент Литви виступив у ВР українською мовою  
  10:53 17-03-2021 -   Українські релігійні лідери публічно вакцинувалися Covishield  
  21:15 09-03-2021 -   Шевченківська премія-2021: стали відомі імена переможців  
  13:19 09-03-2021 -   Шевченко – світовий рекордсмен за кількістю пам’ятників  
  12:54 07-03-2021 -   Аварія українського автобуса в Польщі: 26 громадян залишаються у лікарнях  
Світ
  16:1 04-04-2021 -   Вулкан казино: достоинства, автоматы, режимы игры  
  15:39 10-03-2021 -   Бонусы, квесты, турниры от клуба Космолот: не пропустите интересную акцию  
  10:59 10-03-2021 -   Букінгемський палац відреагував на резонансне інтерв'ю Гаррі і Меган  
  23:26 03-03-2021 -   ВООЗ: Прогнози про перемогу над COVID до кінця року передчасні  
  23:25 03-03-2021 -   Саркозі засудили до реального тюремного терміну  



  ·  · 
 
Поступ 1999-2002 рр. у попередній версії

Арт-Поступ  » 

___________________________________________________________________________

Інтерпретація на тему Айседори Дункан
Богдана БОДНАР
 
Ця вистава, ще не побачивши світло рампи сцени, вже у злосліві'ї була приречена на неуспіх. Хто пошепки, а хто на повний голос засуджував заньківчанську ідею поставити виставу про кохання у житті Айседори Дункан. Занадто вже легендарною була особистість танцівниці, занадто яскраво вписався її образ в уяву екстатичного глядача. Якщо відверто, то я також йшла на перегляд вистави "Три любові" з певним застереженням. Сиджу на стільці під стіною: червоне полотнище килиму під ногами, пурпурова троянда кинена на килим..., у глибині сцени портрет щасливої Дункан із дітками. Від цього портрета якось стало спокійніше і лагідніше на душі. Не знаю, чи надавали цьому портретові якесь смислове значення режисер -- народна артистка України Таїсія Литвиненко і сценограф -- Людмила Боярська, але саме він поставив певну межу між реальним життям Айседори Дункан і режисерською та акторською інтерпретацією. Таїсія Литвиненко є і автором інсценізації, в якій вона викристалізувала ідею вистави. Зіграти Дункан, мабуть, було неперевершеним бажанням для акторки Тетяни Павелко, саме вона шукала спонсорські кошти для здійснення цієї постановки і, як кажуть, півтора року працювала з режисером над створенням цього образу. Перед такою цілеспрямованістю можна схилитись. Якщо відверто, то цей час акторка не згайнувала, а таки втілила свою інтерпретацію образу Дункан. У цій роботі важко шукати зовнішньої схожості, та й навіщо, коли акторці вдалося найважливіше -- відтворити душу творчої особистості. І хоча в назві акцентується на історіях кохання, у виставі все-таки основна увага зосереджена на шляху творення, від перших кроків маленького дівчиська до останніх миттєвостей танцівниці світової слави. У виставі немає намагання відтворити танок великої Айседори, це було б справжнім безглуздям, є лише спроба певними штрихами зробити замальовку руху до його народження. Змах руки, як політ чайки, відчуття музики лише через вібрацію тіла -- все це невловимо дає змогу відчути стан душі славетної Дункан. Сергій Наєнко, балетмейстер цієї вистави, дуже точно відтворив душевний стан людини, життя якої -- танок, вона дихає ним, вона ним живе. Властиво, Сергій Наєнко творить пластичний образ героїні, допомагаючи акторці увійти у світ, який називається Айседора Дункан. Тетяна Павелко інтерпретує світ Дункан, а не відтворює точний образ танцівниці. І в цьому, мабуть, найбільша заслуга і режисера, і акторки. Насамперед зникає оце надокучливе бажання глядача побачити реально живу легенду, і народжується щемливий образ героїні, яка все своє життя сублімувала у творчість, яка творила і зі щастя, і з болю. Легенда -- яка мала реально жіноче обличчя з усіма перипетіями жіночого життя. Власне жіночого обличчя у цій виставі шалено бракувало: певна байдужість до сценічного обличчя, розхристаність волосся, яке, як виявилось, не завжди може бути окрасою, закривало очі акторки, які так хочеться побачити і відчути, тим паче на Камерній сцені, на відстані руки. Трохи не вдалим виявився вибір актора на всі три чоловічі ролі -- Гордона Креґа, Лоенгріна, Сергія Єсеніна. Ярослав Кіргач надто декоративний у всіх цих ролях і властиво, ніякого внутрішнього контакту між його героями і героїнею Тетяни Павелко не відбувається. Сумно, бо ж Камерна сцена таки вимагає відчуття биття серця. Але можливо, творцям вистави хотілося саме такої інтерпретації. Кожен має право на свій погляд і на свою інтерпретацію. Можливо, любий глядачу, Ти також інакше інтерпретуватимеш історію життя, зіткану з любові. Але для цього треба дочекатись падолисту, бо аж тоді заньківчани відчинять для нас свої двері.








» 
Акторські іконографії в музеї "Комеді Франсез"
Анастасія КАНАРСЬКА
 
Якщо ви завітаєте в Париж і відвідаєте музей "Комеді Франсез", то Вас обов'язково зацікавить експозиція, присвячена акторам другої половини ХІХ століття. В 1860-1870 роки особливо популярними були Го, Делоне, Сара Бернар, Мадлен-Емілія Бран. Пізніше -- брати Коклен, старший і молодший, Густав Вормс, Муне-Сюллі і його брат Поль Муне, Альбер-Ламбер, акторки Жанна Самарі, Бланш-Мері Баретта, Юлія Сорель. Дуже цікаві матеріали про їх життя і творчість збереглися у музеї.
Детальніше>>
» 
АРТ-МОЗАЇКА
Підготував Олег Введенський
 
ФРАНЦІЯ. В місті Антібе в музеї Пабло Пікассо відкрито експозицію італійського художника Альберто Маньєллі (1888-1971). Художник-самоук, який виплекав свій тонкий дар у музеях і соборах Тоскани і сформувався в дуже своєрідного майстра гостродекоративного живопису в Парижі в тісному спілкуванні з Аполлінером, Леже і Пікассо. Йому не було рівних у віртуозному поєднанні ліній і яскравого локального кольору при збереженні гостроти та іронії життєвих вражень. 1931 року він переїжджає в Париж, де живе і працює усе життя. У своїй творчості Маньєллі зумів синтезувати знахідки кубізму і футуризму, ревно зберігаючи свою яскраво виражену індивідуальність.
Детальніше>>
Зміст Поступу
Перша сторінка
  ·  Кандидатів більшає 
  ·  ПРОСТЕ ПИТАННЯ 
  ·  Папа закликає до миру 
  ·  Кеннеді вбили ізраїльтяни? 
  ·  Росія залишається 
  ·  УТОЧНЕННЯ 
Погляд
  ·  Депутат убив рецидивіста 
  ·  Фурор українського кіно 
  ·  Вибух у турецькому готелі 
  ·  Кірпа -- двічі міністр 
  ·  Аль-Каїда знову погрожує 
Поступ у Львові
  ·  Микола САВКА: Проблеми малих міст -- величезні 
  ·  Енергетики ігнорують єдиний центр 
  ·  Надзвичайники вчаться 
  ·  Більше військових на кордоні 
  ·  Чиновники збільшують ряди бомжів 
  ·  Влада знову крайня 
  ·  Ніхто, крім Ющенка 
  ·  Собача доля не вирішена 
  ·  ХРОНІКА 
Поступ з краю
  ·  Вадим КАРАСЬОВ: Вибір буде робити не Кремль і не Путін, а українці 
  ·  Знайдено ще трьох шахтарів 
  ·  Природна катастрофа на Дунаї 
  ·  Ющенко -- прем'єр в Януковича? 
  ·  США закликає до демократії 
  ·  Кучма назвав ворогів 
  ·  Матеріали по Ґонґадзе в інтеренеті 
  ·  Прогноз від Полохала 
  ·  КРАЄВИД 
Поступ у світі
  ·  Викрадення єгиптянина в Іраку 
  ·  Політ бен Ладенів 
  ·  США критикує Лукашенка 
  ·  Боротьба за владу в Афганістані 
  ·  Керрі поступається Бушу 
  ·  СВІТООГЛЯД 
Економіка у Поступі
  ·  Шведська меблева експансія 
  ·  Президент передумав 
  ·  Будівництво "Баку-Джейхан" зупинили 
  ·  Тотальна голографізація 
  ·  Нові горизонти прикордонного бізнесу 
  ·  Укртелеком продаватимуть за правилами 
  ·  На DaimlerChrysler підписали "мирову" 
Арт-Поступ
  ·  Акторські іконографії в музеї "Комеді Франсез" 
  ·  Інтерпретація на тему Айседори Дункан 
  ·  АРТ-МОЗАЇКА 
Літературний Поступ
  ·  Співець Любові 
  ·  Історія польської драми 
Історія у Поступі
  ·  Початок Світової війни 
  ·  АРХІВАРІУС 
Спорт-Поступ
  ·  Потужний старт "Шахтаря" 
  ·  "Зорі" достатньо тайму 
  ·  "Металіст" виграє в Полтаві 
  ·  Турнір пам'яті "Канади" 
  ·  Рекордний тріумф Армстронга 
  ·  Карпатські голи на "Україні" 
  ·  Іспанія -- чемпіон Європи 
  ·  Домашня перемога Шумахера 
  ·  Другий раунд ліги 
post-Поступ
  ·  Надкусувачі -- вічні аутсайдери 
  ·  Корчинський не "відступник", а негідник 
Пост-Faktum
  ·  Символіка примирення 
  ·  Президентські подарунки 
  ·  Компроміс виноробів 
  ·  Найглибший басейн 
  ·  Робі Вільямс про себе 
  ·  КАЛЕНДАР 

Поступ 1999-2002 рр. у попередній версії
ШОВБІЗУА: Новини шоу-бізнесу

Партнери
 
Новобудови Львів
 
 
Суспільно-гуманітарний консорціум "Генеза"
 
 
Центр політичних досліджень
 
   
Філософський факультет ЛНУ
 
Комп'ютерний експерт: новини високих технологій   
Інтерактивні технології громадянської освіти
 
Стиль, музика і кіно   
Суспільно-гуманітарні студії
   
Науковий всесвіт
 
   
Незалежний культурологічний журнал Ї
 
   
   

Галицький інтелектуальний сепаратизм
   
 
   
Реклама
 
   
МЕТА - Українська пошукова система