BRAMA - News - Weather - Elections - Business - Sports - Brama Press - Calendar - Classifieds



    Перша сторінка.    Погляд.    Поступ у Львові.    Поступ з краю.    Поступ у світі.    Економіка у Поступі.    Інтерв''ю у Поступі.    Арт-Поступ.    Літературний Поступ.    Спорт-Поступ.    25-й кадр.    post-Поступ.    Пост-Faktum.   
  Цитата Поступу
 
23 листопада 2017 р.
   ·  на головну  · 1999-2002  · досье  · архів світлин  · форум

Купол
Львів
  16:29 24-11-2017 -   У Львові воїну АТО встановлять меморіальну таблицю  
  15:14 24-11-2017 -   Сьогодні у Органному залі Львова – Великий прийом  
  14:11 24-11-2017 -   У Львові вітчим забив на смерть пасинка металевою палицею  
  14:6 24-11-2017 -   У Львові буде 25 місць для роздрібної торгівлі хвойними деревами  
  14:5 24-11-2017 -   Трамвайні маршрути № 2 та № 7 вимушено скоротили кількість вагонів на сьогодні  
Україна
  16:26 24-11-2017 -   Синоптик розповіла, якою буде зима в Україні  
  15:18 24-11-2017 -   Через сльозогінний газ зі школи на Рівненщині евакуювали понад 500 учнів  
  15:13 24-11-2017 -   На Новий рік «Укрзалізниця» запустить 7 додаткових потягів  
  14:9 24-11-2017 -   У Києві суддю спіймали на хабарі в 15 000 гривень  
  14:8 24-11-2017 -   Україна відновила будівництво військових кораблів  
Світ
  16:24 24-11-2017 -   На Сонці з'явився гігантський протуберанець  
  16:21 24-11-2017 -   На Сонці з'явився гігантський протуберанець  
  15:23 24-11-2017 -   У Єгипті стався вибух у мечеті  
  11:0 24-11-2017 -   Австралія ніколи не визнає анексію Криму  
  10:57 24-11-2017 -   Міжзоряний астероїд-«мандрівник» прибув у Сонячну систему  



  ·  · 
 
Поступ 1999-2002 рр. у попередній версії

Арт-Поступ  » 

___________________________________________________________________________

Приміряючи костюми історичних стилів
Світова прем'єра програми, укладеної з музичних фрагментів "Пір року" Вівальді та п'єс Астора П'яцолли, відбулася на сцені Львівської опери
 
В основу нової концертної програми Vivaldi goes to jazz автор її ідеї та аранжування музики Войтек Мрозек поклав славетне кончерто-гросо Антоніо Вівальді й надзвичайно культові тепер твори композитора XX століття Астора П'яцолли. Інтерпретувати класику й джаз у такий спосіб, який би схвалив кожен поважний DJ, польському кларнетистові доводиться не вперше, бо щось схоже він відпрактивував уже на музиці Моцарта. Минулого суботнього вечора він наважився репрезентувати львів'янам, які добре знають і люблять його віртуозний стиль музикування, свою постмодерну візію таких вічних (у мистецтві загалом, і в музиці зокрема) тем, як картини та стани природи. Скажімо, його "Зима" охоплювала не тільки цитування автентичних епізодів з однойменних творів, написаних обабіч екватора, а й авторський мікс влоської та латинської музики. До того ж кларнети Войтека Мрозека не лише вдало імітували флейтові партії, а й створювали враження присутності на сцені принаймні ще кількох духових.

Таке перепрочитання від самого соліста та його сценічних партерів, які властиво й покликані були провести транслітерацію барокового концерту на мову музики сьогодення, вимагало неабиякої зіграності й такої не менш важливої риси, як іронічне дистанціювання. З іронією й взагалі з почуттям гумору у виконавців все було гаразд: переважно сформований з молодих музикантів камерний оркестр "Леополіс" під художнім керівництвом Ярослава Мигаля постійно співпрацює з Войтеком Мрозеком у часі його львівських виступів, а тому "відчуває" соліста з півжесту (до слова, міміка Мрозека -- особливий театр, а те, що він наважився з'явитися перед публікою в панталонах, камзолі й сорочці з мереживним жабо, ще більше додало театральності видовищу, в атмосферу якого непроханою асоціацією завітав дух Гомбровича).

Для демонстрації ж бездоганної зіграності виконавцям, здається, забракло часу на підготовку нової програми, бо, на жаль, оголошений у афішах польський джазовий квартет не зміг взяти участі в суботній прем'єрі. Ані Пшибілович, ані Вромбель, ані Недзеля на доброчинний концерт до Львова не приїхали, їхній колектив репрезентував лише один музикант -- чудовий вібрафоніст Кароль Шимановський, який заворожив публіку власною віртуозністю (грав шістьма паличками та смичком!) і темброво багатим звучанням свого специфічного інструмента. Решта ж колег Кароля Шимановського мала негіршу заміну з українського боку: наприклад, за контрабас став добре відомий у джазових колах Марк Токар, який щойно напередодні приїхав з Києва, а за клавіші -- Галицький лицар і лауреат міжнародних конкурсів піаніст Йожеф Ермінь!

Утім, у цієї музичної програми попереду світлі перспективи майбутнього естрадного успіху, адже Войтек Мрозек планує невзабарі реалізувати її у повному обсязі не тільки in lafe, а й у записі на компакт-диск. Дебют же такого дещо сюрпризного для львів'ян ансамблю з окремими частинами цього грандіозного концерту став благодійною акцією. У цей спосіб закоханий у Львів Войтек Мрозек захотів долучитися до ініціативи щойно заснованого "Клубу левів міста Лева" (публічна репрезентація якого відбулася перед початком концерту в Дзеркальній залі Львівської опери) обладнати світлофори в нашому місті звуковими сигналами для людей з вадами зору. Властиво, як уже повідомляв "Поступ", кошти, отримані з продажу квитків на програму Vivaldi goes to jazz, передбачено скерувати на цю доброчинність. Звісно, знаючи про умови концерту, львівська публіка як зі снобських лож, так і з демократичного райка могла б дещо й активніше підтримати добре починання. До речі, концертну акцію не оминув своєю увагою й такий відомий у Львові громадський діяч, як Юрій Шухевич...









» 
"Діалог" з Міхаєм Тимошенком
 
Тимошенкова робота
Нещодавно у "Дзизі" демонстрували виставку графіки та скульптури "Діалог -- суб'єктивний аналіз Всесвіту" спудея Академії мистецтв Міхая Тимошенка, українця, що народився в Румунії і вже п'ять років мешкає в Україні. Міхай захоплюється живописом, графікою, карикатурою, режисурою, анімацією, вважаючи, що перебуває саме у тому віці, коли важливо себе шукати і вдосконалювати. Отож і "дзигівська" виставка репрезентувала процес навчання і пізнання світу. Сьогодні Міхай розповідає читачам "Арт-Поступу" про свої художні пошуки, ідеї, ставлення до життя, ділиться міркуваннями про виставку зокрема й мистецтво загалом...
Детальніше>>
» 
bETWEEN -- московський кавер на бітлів
Марія СМАКОТИНСЬКА
 
Вар'ятський дух бітломанії, певно, не вщухне ніколи. Ніколи не припиниться це шаленство, яке переповнює тебе щоразу, коли доводиться чути пісні з репертуару леґендарної ліверпульської четвірки. Але звісно, крейзуху, що панувала на концертах The Beatles років 40 тому, де скажені бітломанки заливалися слізьми, кричали, як недорізані, і рвали на собі волосся, і та ностальгічна атмосфера, яка зараз присутня на концертах сера Пола Маккартні -- це два різні явища.
Детальніше>>
» 
Жан Копо -- людина, яка творила Театр
Анастасія КАНАРСЬКА
 
Цього року минає 125 років від дня народження та 55 з дня смерті Жака Копо -- французького актора, режисера, театрального педагога та керівника театру "Старий голуб'ятник", який багато років очолював відділ театральної критики в одному із найсерйозніших і передових щомісячників того часу "Нувель ревю Франсез", у створенні якого він також брав безпосередню участь. У своєму щоденнику Копо писав: "Моє захоплення театром завжди було цілковитою віддачею, культом. Усе моє життя я відчував глибинну тягу до театру, але до 33 років не переступив порога сцени. Коли ж зважився на такий крок, то лише тому, що хотів втілити той ідеал, який носив у собі все життя, від самого дитинства. Щиро й чесно я прагнув створити мистецтво, яке вважаю справжнім, без натягування й поблажок. Заради такого мистецтва я ладен віддати все: свою професію критика та письменника, своє усамітнення, свою матеріальну незалежність і становище сім'ї. Я ніколи не відступлю від своїх мистецьких принципів. Якщо творче життя мого театру не збігається з моїми ідеалами, то я в ту ж мить його залишу. Якщо театр не стане для мене тим, чого я прагну, то він припинить для мене існувати і я піду з нього так, як і прийшов, з гордо піднятою головою..."
Детальніше>>
Зміст Поступу
Перша сторінка
  ·  Знаки НАТО 
  ·  Ірак для іракців 
  ·  Ґонґадзе застрелили, а Гончарова отруїли 
  ·  Сендак обурив жінок 
Погляд
  ·  Прощання з легендою 
  ·  Ющенко -- самовисуванець 
  ·  Холодний душ для Росії 
  ·  Ляпсуси Базіва 
Поступ у Львові
  ·  Садки повертатимуть дітям 
  ·  "ПОРА" підвищує громадянську свідомість 
  ·  Гроші для Львова 
  ·  Яворівщина має газ 
  ·  Дрогобиччани протестують 
  ·  Європейський розвиток Львівщини 
  ·  Ющенко очима жінок 
  ·  Вибух забрав життя 
  ·  ХРОНІКА 
Поступ з краю
  ·  Сценарій третього терміну 
  ·  Зінченко прогнозує провокації 
  ·  Бути чи не бути політреформі? 
  ·  Парламент заставляють наметами 
  ·  Студенти проти ректора 
  ·  Виборчі ініціативи Литвина 
  ·  КРАЄВИД 
Поступ у світі
  ·  Зміни у Центральній Європі 
  ·  Португальський кандидат 
  ·  Великі плани Касьянова 
  ·  ЄС та США помирилися 
  ·  СВІТООГЛЯД 
Економіка у Поступі
  ·  Шоколад подорожчає 
  ·  Нафту -- селянам 
  ·  Канал з порушеннями 
  ·  Радіація для Росії 
  ·  Спільним курсом з євро 
  ·  Німцям бракує дрібняків 
  ·  Скандальний екс-прем'єр 
  ·  Два мільярди для народу 
  ·  П'ятсот найкращих 
Інтерв''ю у Поступі
  ·  Олександр МОРОЗ: Конституцію треба міняти 
  ·  Іван ЗАЄЦЬ: Нас лякають Януковичем 
Арт-Поступ
  ·  "Діалог" з Міхаєм Тимошенком 
  ·  bETWEEN -- московський кавер на бітлів 
  ·  Жан Копо -- людина, яка творила Театр 
  ·  Приміряючи костюми історичних стилів 
Літературний Поступ
  ·  Роздумування та Симфонія від "Свічада" 
  ·  Віктор Палинський: повторне видання 
Спорт-Поступ
  ·  Чехи залишаються в Порту 
  ·  Нарешті ван дер Сар переміг! 
  ·  Ватерлоо синів Еллади 
  ·  Нокаут -- єдиний аргумент 
  ·  Говорова не розміняла "бронзу" 
  ·  Уже без українок 
  ·  Великий більярд 
25-й кадр
  ·  Відрубана голова 
  ·  Кремль визначився 
post-Поступ
  ·  Я купую, значить, я... хворий? 
Пост-Faktum
  ·  Унівський Афон 
  ·  Що дарують Бушам 
  ·  Пожежобезпечні цигарки 
  ·  Хліб кутюр 
  ·  Ліфт для Акрополя 
  ·  КАЛЕНДАР