BRAMA - News - Weather - Elections - Business - Sports - Brama Press - Calendar - Classifieds



    Перша сторінка.    Погляд.    Поступ у Львові.    Поступ з краю.    Поступ у світі.    Економіка у Поступі.    Поступ життєзнавства.    Арт-Поступ.    Літературний Поступ.    Спорт-Поступ.    post-Поступ.    Пост-Faktum.   
ЕКСКУРСІЇ У ЛЬВОВІ. ВІД 100 ГРН. 050 430 50 79
  Цитата Поступу
 
12 червня 2004 р.
   ·  на головну  · 1999-2002  · досье  · архів світлин  · форум
buy visitors

Купол
Львів
  16:47 22-06-2017 -   У навчальні заклади Львова закупляють лінгафонне обладнання для вивчення іноземних мов  
  16:41 22-06-2017 -   Сміття з перенакопичених контейнерних майданчиків у Львові вивозити все ще нікуди  
  13:48 22-06-2017 -   1 серпня розпочне працювати зона паркування біля «Вернісажу» місткістю 73 паркомісця  
  13:20 22-06-2017 -   За отримання хабара у розмірі $2 тис. начальник львівського СІЗО сплатить ₴17 тис. штрафу  
  13:16 22-06-2017 -   На Львівщині визначать найкраще спортивне село  
Україна
  16:59 22-06-2017 -   ЗСУ перейдуть на нову систему харчування до кінця 2019 року  
  16:55 22-06-2017 -   Кучма: Обмін полоненими розпочнеться 5 липня  
  13:44 22-06-2017 -   13-річний школяр наклав на себе руки: мама заборонила ігри на телефоні  
  13:19 22-06-2017 -   У Дніпрі поліція оштрафувала жінку за георгіївську стрічку  
  13:9 22-06-2017 -   На Одещині в браконьєрських сітках масово гинуть дельфіни  
Світ
  13:46 22-06-2017 -   Археологи знайшли стародавнє забуте місто в Ефіопії  
  13:22 22-06-2017 -   У Польщі затримали двох українців за підозрою в убивстві жінки  
  13:18 22-06-2017 -   На фестивалі діаспори в Оттаві міністр оборони Канади приготував український борщ  
  12:6 22-06-2017 -   Хлопчики, народжені у немолодих пар, частіше виростають високоінтелектуальними  
  10:35 22-06-2017 -   Терористи ІДІЛ підірвали в Іраку мечеть ХІІ століття  



  ·  · 
 
Поступ 1999-2002 рр. у попередній версії

Арт-Поступ  » 

___________________________________________________________________________

Соломія ПРИЙМАК: Конкурс -- це... баталія з самим собою
Молода львівська співачка здобула ІІІ премію на міжнародному конкурсі вокалістів ім. Анатолія Солов'яненка
 
Соломія Приймак
Хоч співачка Соломія Приймак зараз тільки-но закінчила навчання в ЛДМА ім. Миколи Лисенка у класі народного артиста України, професора В. Д. Ігнатенка, львів'яни мали нагоду періодично протягом попередніх років чути її успішні виступи на концертних сценах нашого міста. Вміння швидко, якісно, оперативно підготувати виступ зробили її знахідкою і перлинкою різних ювілейних і презентабельних концертів та завжди потрібним виконавським арсеналом, який за першим же сигналом напрочуд легкий "на підйом", завжди має підготовлений (або вміє швидко підготувати) відповідний репертуар, який блискуче реалізовує у сценічному виступі. Концерти до ювілеїв Д. Бортнянського (2001 р.), М. Лисенка (2002 рік), ЛДМА ім. М. Лисенка (2003 р.), М. Колесси (2003 р.), Т. Шевченка (2004 р.) -- ось неповний перелік тих найяскравіших концертів, де Соломія, будучи ще студенткою академії, якнайкраще зуміла показати свій мистецький потенціал і завоювати симпатію і визнання львівської публіки. Маючи уявлення про шляхетний мистецький профіль молодої співачки, тим паче радієш, коли її талант визнають на міжнародних конкурсах. Отримавши натхнення до мистецьких звершень, Соломія не думає спочивати на лаврах, а закасує рукави до щирої й інтенсивної праці на музично-виконавській ниві. Свідченням того стало здобуття нею звання лауреата і ІІІ премії на Міжнародному конкурсі ім. Анатолія Солов'яненка "Солов'їний базар". Окрилена успіхом і завжди відкрита для спілкування, чарівна співачка поділилася враженнями від участі в конкурсі.

-- Соломіє, розкажи, будь ласка, про свій конкурсний досвід і загалом про ставлення до самої ідеї і потрібності конкурсів між музикантами, зокрема співаками

-- За моїми плечима вже два конкурси. Перше бойове хрещення -- це конкурс у Польщі імені Людомира Ружицького, який відбувся 1999 року в місті Ґлєвіце поблизу Катовіце. Про цей перший досвід у мене залишилися дуже світлі враження та ейфорія від першого переможного моменту, оскільки я здобула там першу премію. Другий конкурс -- це конкурс ім. Анатолія Солов'яненка "Солов'їний ярмарок", з якого щойно повернулася, здобувши третю премію. Дуже задоволена, оскільки довелося зійтися в боротьбі з достойними суперниками і приємно констатувати для себе, що серед сильних представників своєї професії я теж посіла належне місце. Взагалі до конкурсів я ставлюся дуже позитивно через те, що конкурс (особливо для співака-початківця) -- це велике професійне, духовне і моральне загартування тебе як співака, баталія з самим собою. Вони потрібні не для показу свого потенціалу комусь, а для доведення самому собі, що ти можеш на нинішній момент і як ти можеш працювати в екстремальних умовах, бачачи, які є сили, крім тебе.

-- Де і в яких умовах відбувався конкурс ім. Анатолія Солов'яненка?

-- Цей конкурс міжнародного значення відбувався в Донецьку і створений для найкращих студентів IV-V курсів музичних академій. З України в конкурсі має право брати участь по п'ять учасників, з інших країн -- по одному. Так сталося, що зі Львова я була одна, було по п'ятеро осіб з Києва, Харкова, Одеси, Донецька -- словом, учасників було багато. Із Західної України була тільки я.



-- Щодо організації конкурсу...

-- Проживанням у готелі ми були дуже задоволені. Організація конкурсу була напрочуд чітко відпрацьована, що було для мене приємною несподіванкою. Все було розраховане буквально по хвилинах: усі репетиційні моменти для кожного учасника були узгоджені, кожен мав свій графік роботи окремо в репетиторіях, а також з оркестром під час підготовки до другого туру і гала-концерту.

-- Які враження від рівня конкурсного оркестру, концертмейстерів і взагалі залу, де доводилося виступати?


-- Конкурсні тури проходили в залі Донецької філармонії, а гала-концерт відбувся на сцені оперного театру. Я була вражена високим професіоналізмом дириґента Тараса Микитки (він деякий час працював дириґентом Донецької опери). Роботою з оркестром я задоволена: ми гарно спрацювалися в ансамблі з оркестром, а за аурою від цих людей я відчула, що це моя енергетична підтримка. Концертмейстер у першому турі у мене був свій: я привезла зі Львова концертмейстера музичної академії Мар'яну Русак, і її було відзначено як одного з найкращих концертмейстерів конкурсу. Я мала можливість прослухати запис свого виступу на першому турі і можу стверджувати, що вона справді блискуче мені допомогла. А якщо врахувати той момент, що концертмейстер, яка готувалася зі мною до виступу на конкурсі, захворіла і Мар'яна буквально за два-три дні підготувала доволі складну програму і блискуче з нею впоралася.

-- Якими були географія учасників конкурсу та кількісне співвідношення учасників у турах?

-- Турів було два. У конкурсі мали взяти участь 27 виконавців, а був лише 21. Крім українських учасників, були учасники з Молдови, Білорусі та Росії. До другого туру допускали десять конкурсантів, фіналістів було сім: гран-прі, перше місце, два других і три третіх, а також дипломи тим, хто пройшов другий тур, але не стали лауреатами.

-- Конкурси -- це також і місця професійних контактів, знайомств...

-- Найбільше враження на мене справила дівчинка, яка зайняла перше місце -- Оксана Крамарєва з Харкова -- надзвичайно приємна і проста людина. Ми з нею навіть обмінялися координатами.

-- Чи була в Тебе можливість почути виступи когось із конкурсантів?

-- Трохи не пощастило мені в цьому плані. За бажанням фортуни, я витягла квиток, через який завжди виходила на сцену останнім номером. За моїм принципом, я ніколи не слухаю тих, хто виступає переді мною і, на жаль, я не могла почути нікого під час конкурсу. З відгуків знаю, що учасники були доволі сильними і цікавими і через те конкурс вийшов сильний, що мені приємно.

-- Якими були репертуарні вимоги до участі в конкурсі і чи довго Тобі довелося їх освоювати?

-- У першому турі вимагали виконати дві оперні арії в супроводі фортепіано, а в другому -- також дві оперні арії, але в супроводі оркестру. У кожному турі одна з арій мала бути більш розгорнена. З освоєнням програми в мене проблем не було, бо арій маю доволі в запасі. Проблемою було вибрати, відібрати потрібні твори з власного репертуару, щоб краще показати себе. У першому турі я виконувала арію мадемуазель Зільберкланг з опери "Директор театру" Моцарта і каватину Норми з однойменної опери Белліні. У другому турі була арія Флорії Тоски з однойменної опери Пуччіні і болеро Єлени з опери "Сіцілійська вечірня" Верді.

-- Анатолій Солов'яненко все ж співак український і виконавець насамперед української музики. Які вимоги на конкурсі його імені були стосовно української музики, яке було ставлення до неї на конкурсі?

-- У буклеті я бачила, що української музики було багато у програмах співаків. Пригадую, що був там і "Богдан Хмельницький" Данькевича і навіть "Наталка Полтавка" Лисенка. Мене приємно вразило, що конкурсантка з Росії виконувала арію Наталки з "Наталки Полтавки". Обов'язкових вимог щодо українських творів не було, хоча на першому конкурсі, наскільки я знаю, було обов'язковим чи не у всіх турах виконання української арії.

Розмовляв Яким ГОРАК

Довідка

Соломія Приймак народилася 1978 року у Львові. Загальну освіту здобула у Львівській середній школі № 74, а музичну -- у семирічній музичній студії у складі капели "Ягілка", де вчилася у класі бандури і співу. Співати почала ще зі шкільних років, але професійно займатися вокалом почала, навчаючись у Львівському музичному училищі ім. Людкевича. Її першими наставниками з вокалу були А. І. Тюппа та Л. Є. Кривоцюк. 1999 року вона вступила на вокальний факультет ЛДМА ім. Лисенка, де протягом п'яти років навчалася у класі народного артиста України, професора ЛДМА ім. Лисенка В. Д. Ігнатенка. Нині Соломія лауреат вже двох міжнародних конкурсів: імені Л. Ружицького в Польщі (І премія) 1999 року та конкурсу ім. А. Солов'яненка "Солов'їний ярмарок" у Донецьку 2004 року (ІІІ премія).









» 
Во здравіє Її Величності, королеви Британської
Сергій ПОЛЬОВИЙ
 
Старовинна музика у Львові -- явище поки що незвичне, вона здобулася лише на перший спеціалізований фестиваль, однак від 1998 року існує у нашому місті ансамбль, який виконує і таку специфічну музику, -- "Річеркаре". Його діяльність відбувається за сприяння професора Бірмінгемської музичної академії (Англія), спеціаліста в галузі барокової музики Стівена Доула. Оскільки виконують старовинну музику у манері того часу, за уртекстами та розшифруваннями Бірмінгемської музичної академії, на тогочасних або спеціально виготовлених інструментах (крім гобоя), тому сприймати такі концерти досить незвично. Та саме ансамбль "Річеркаре" запросили на концерт, що відбувся за сприяння представництва Британської Ради у Львові і був приурочений до дня народження глави британської держави, королеви Єлизавети ІІ. Почесний гість -- голова секції програм Міністерства з міжнародного розвитку Посольства Великої Британії Джон Стапл -- українською мовою привітав усіх присутніх. А вщерть наповнений органний зал показав, що існує велика зацікавленість також такою музикою.
Детальніше>>
» 
Опера в дорозі
Оля МАЛЕРИК
 
Того ранку я спостерігала за зацікавленими поглядами пасажирів львівських маршрутних таксі, що минали нашу Оперу. В напівзаспаних очах прочитувалося здивування: "О, Львівська опера вже знову кудись мандрує!" А мандрувала вона до сусідньої Польщі, в місто Катовіце, на фестиваль оперних зірок.
Детальніше>>
» 
АРТ-АНОНС
 
Сьогодні на сцені Національного академічного українського драматичного театру ім. Марії Заньковецької відбудеться нова, щоправда, неафішована прем'єра вистави "Варшавська мелодія", яку реалізувала молодий режисер -- випускниця Київського національного університету культури та мистецтв. Заінтригувало? Тоді, мерщій по квитки до театральної каси!

Завтра на цій же сцені гостюватиме театральна трупа зі Словаччини: Пряшівський драматичний театр у межах Міжнародного фестивалю "Галичина / Галіція" о 19 годині покаже виставу "Мальовані на склі" за Ернестом Брилем.
Детальніше>>
Зміст Поступу
Перша сторінка
  ·  Податкова в донецьких руках 
  ·  ПИТАННЯ ДНЯ 
Погляд
  ·  Європейський іспит 
  ·  Майбутнє Придністров'я 
  ·  Лазаренко догрався 
  ·  Останній шанс для Бельки 
  ·  Перші кроки до Європи 
Поступ у Львові
  ·  У катуваннях винна громадськість 
  ·  Замість прописки реєстрація 
  ·  Реабілітація з перешкодами 
  ·  "Ратушу" заблокували 
  ·  Сендак знову скликає сесію 
  ·  Затримали студента "Львівської політехніки" 
  ·  Міськрада перестаралася 
  ·  ХРОНІКА 
Поступ з краю
  ·  Політреформа тупцює на місці 
  ·  Боровка можуть усунути 
  ·  Парламент не здасть Тимошенко 
  ·  Буш не зустрінеться з Кучмою 
  ·  "Центр" тримає удар 
  ·  Самостійний кандидат Мороз 
  ·  Нема свободи без "Свободи" 
  ·  Ющенко зустрівся з Черномирдіним 
  ·  КРАЄВИД 
Поступ у світі
  ·  Саміт G8 закінчився 
  ·  Чеченський намісник 
  ·  Жертви власної війни 
  ·  Осетія бунтує 
  ·  Помер Рей Чарлз 
  ·  СВІТООГЛЯД 
Економіка у Поступі
  ·  Контроль замість монополії, 
  ·  Генпрокуратура "валить" МТС 
  ·  ООН дасть Україні грошей 
  ·  Антимонопольники перевіряють АЗС 
  ·  Умови під "наших" 
Поступ життєзнавства
  ·  Нікчемність лицарської честі 
  ·  Наука не рятує 
  ·  Убивають мертве 
Арт-Поступ
  ·  Соломія ПРИЙМАК: Конкурс -- це... баталія з самим собою 
  ·  Во здравіє Її Величності, королеви Британської 
  ·  Опера в дорозі 
  ·  АРТ-АНОНС 
Літературний Поступ
  ·  ЗАВЕРШЕННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНОГО ТРИТОМНИКА 
Спорт-Поступ
  ·  Нехай переможе Футбол! 
  ·  Рахуємо європейські шанси-3 
  ·  "Поступ" за Латвію 
  ·  "Закарпаття" та "Металіст" повертаються! 
  ·  Фігу критикує Деку 
  ·  Зідан погоджується на нічию 
  ·  Травма Плетікоси 
  ·  Юрій ДЯЧУК-СТАВИЦЬКИЙ: Виграє команда, а програє -- тренер 
  ·  Поразка за порогами Дніпра 
post-Поступ
  ·  Європейський вибір 
  ·  Лімес 
Пост-Faktum
  ·  Наддержавні уродини 
  ·  КАЛЕНДАР 
  ·  kill Bill -- the best 
  ·  Гаррі Поттер проти Шрека