BRAMA - News - Weather - Elections - Business - Sports - Brama Press - Calendar - Classifieds



    Перша сторінка.    Погляд.    Поступ у Львові.    Поступ з краю.    Поступ у світі.    Арт-Поступ.    Історія у Поступі.    Літературний Поступ.    Листи у Поступ.    Музика Поступу.    Пост-Faktum.   
КуПол: новини
  Цитата Поступу
Бог предвічний народився,
Прийшов днесь із небес,
Щоб спасти люд свій весь,
І утішився.
 
18 червня 2003 р.
   ·  на головну  · 1999-2002  · досье  · архів світлин  · форум
buy visitors

Купол
Львів
  15:28 28-04-2017 -   У Львові буде встановлено меморіальну таблицю Андрію Білику  
  15:23 28-04-2017 -   Шахрай не заплатив львів’янці $6 тис. за куплений автомобіль  
  15:21 28-04-2017 -   На Львівщині судитимуть чоловіка, який викрав з могили на кладовищі погруддя пам’ятника  
  14:5 28-04-2017 -   Через ремонт колії трамваї не їздитимуть до львівського залізничного вокзалу п'ять місяців  
  14:1 28-04-2017 -   Внаслідок задимлення через коротке замикання електромережі у 1-ій поліклініці постраждалих і збитків немає  
Україна
  15:30 28-04-2017 -   4 травня почнеться суд над Януковичем, докази неспростовні – Порошенко  
  15:25 28-04-2017 -   Двоє офіцерів ЗСУ продавали перепустки через лінію розмежування  
  15:17 28-04-2017 -   Ситник: ГПУ порушила справи проти Супрун  
  13:59 28-04-2017 -   Порошенко: Гроші Януковича уже в Держказначействі  
  12:46 28-04-2017 -   Шахраї зняли більше десяти мільйонів із карток українців  
Світ
  15:33 28-04-2017 -   Самойлова підтвердила, що 9 травня співатиме в окупованому Севастополі  
  15:19 28-04-2017 -   У Британії Кличка назвали російським гігантом  
  12:44 28-04-2017 -   У США стратили вже четвертого в'язня за тиждень  
  10:7 28-04-2017 -   Бундестаг схвалив часткову заборону нікабу  
  10:6 28-04-2017 -   В Угорщині затримали майже тонну бурштину з України  



  ·  · 
 
Поступ 1999-2002 рр. у попередній версії

Музика Поступу  » 

___________________________________________________________________________

Луї Армстронг
МАЙКЛ
 
Справжня слава прийшла до нього в 50-ті роки. У липні 1950 року, найпопулярніший у світі джазовий журнал "Даун біт" присвятив 50-річчю Луї цілий номер. Статті про його творчий шлях, спогади сучасників, критичні статті кращих спеціалістів. Все це заледве втиснули в один номер. У 1952 році читачі журналу назвали Луї Армстронга "найвидатнішим музикантом всіх часів і народів". Друге місце зайняв Дюк Елінгтон. Четверте дісталось Глену Міллеру.

Спеціалісти джазу ставили поруч з ним тільки Дюка Елінгтона, виділяючи вище все таки Дюка, оскільки той був композитором. Що стосується любителів джазу, як чорних, так і білих, то в них сумнівів на тему, хто перший, не виникало -- Луї Армстронг.

Разом зі своєю групою Hot Five (1929 рік) Армстронг випустив декілька платівок, які перевернули сучасне уявлення про джаз. У 1931 році було продано більше 100 тисяч платівок Луї і це з фактичною відсутністю реклами.

Як музикант Луї з'явився в потрібний час в потрібному місці. Що це означає? В ті далекі часи, які тепер називають епохою джазу, існувало дві думки на розвиток джазу як музики.

Перша -- це симфо-джаз, побудований головним чином на аранжуваннях. Другий шлях розвитку -- це шлях, який традиційно представляли оркестри з Нью-Орлеану і який традиційні ревнителі чистоти джазу, білі музиканти, вважали грубою підробкою. У 1923 - 1924 році Оркестр Кінга Олівера і "Нью Орлеанс Ритм кінгс" не те що змінили -- похитнули цю думку, але прийшов 1925 рік і питання, яким має бути джаз залишилося відкритим. Власне, саме тоді і почали виходити платівки Луї, і сумніви на кшталт того, як має розвиватись джаз, що є істинне в ньому, а що підробка, відпали самі собою. Кожному стало зрозуміло, що грати джаз потрібно так, як це робить Луї Армстронг. Ніхто нічого не пояснював, манера гри Армстронга стала еталоном. Як сказав про нього Вільям Фолкнер "Луї -- як великий камінь на дорозі. Його можна обійти або перескочити, але його неможливо не помітити". Його манера імпровізувати і робити все по-своєму, так і залишились неперевершеними. Перед ІІ Світовою війною керівництво своєю кар'єрою Луї довірив Джо Глейзеру. "Йому не можна було давати жодних вказівок на кшталт, як він повинен грати на сцені. Ви могли скласти йому програму і репертуар, але коли Луї виходив на сцену, він все робив по-своєму, він імпровізував."

Що ж рухало життям цього геніального музиканта. Слава, гроші, бажання обезсмертити своє ім'я, розказати про свій народ. Кинути виклик білим: дивіться, як ми можемо. Що примусило цього вихідця з новоорлеанських нетрів, де вулиці погано освітлені, а в повітрі стоїть запах спецій і болота, де джаз натуральний як зміна дня ніччю, виходити на сцену і старатись подобатись усім?

Луї зізнався своєму приятелю Рубі Баффону: "Якщо в мене забрати оплески глядачів, я помру". Ці слова великого трубача можна взяти як девіз його творчості. Все своє життя Луї хотів подобатись публіці і бути найкращим.

Якось відомий джазмен Рекс Стюарт зайшов в його клуб і жартома кинув виклик Луї. "Ти хочеш змагатись? -- запитав його ображений буквально до сліз Армстронг, (хтось поставив під сумнів його авторитет, його першість), -- пішли на сцену". Парі не відбулось, але після цього Стюарт перестав бути другом Луї. Армтсронг перестав його помічати.

Джорж Попс Фостер, який грав в оркестрах Луї в 30-ті роки сказав: "Якщо ви погано грали -- він виганяв вас з оркестру, але якщо ви грали дуже добре -- він виганяв вас ще швидше. Він був дуже ревнивий до слави". Йому потрібен був допінг у вигляді тисячі оплесків і тоді він забував, що він некрасивий і його ніхто не любить і ...він забував Новий Орлеан. (У 1959 році репортер відомої новоорлеанської газети спитав Луї, чому він не приїздить в рідне місто, той обрубав його: "Мене там не хочуть бачити. Коли вони будуть готові до мого прийому, я повернусь").

За все потрібно платити. За любов публіки також. І він платив.

У несамовитому, маніакальному бажанні подобатись публіці, Луї дуже часто виступав, виступав перед будь-якою публікою, виступав, забуваючи по хорошу музику, граючи не надто глибокі, але надзвичайно популярні речі. Фірми грамзапису також вимагали тільки одну музику -- популярну зараз і в широких верств публіки. Якість цієї музики їх не цікавила, як і питання про те, що ці мелодії забудуть вже завтра. Головне, щоб їх пам'ятали сьогодні.









»  ПРЯМА МОВА
Кузьма: Хочу сам диктувати всі правила
 
Кузьма
Свою "Натуру" представляв позавчора львівській публіці Андрій Кузьменко, фронтмен групи "Скрябін". Адже новий альбом Скрябіна "Натура", десятий за рахунком за 14-річну діяльність групи, якнайповніше відображає творче нутро суто Кузьми, оскільки "Натура" фактично є його сольним проектом. Раніше активну участь у творенні музики "Скрябіна" брали Ростислав Домішевський та Сергій Гера або ж просто Ростик і Шура, які один за одним покинули гурт.

Проте це абсолютно не засмутило Кузьму, який, в принципі, сам доклався до того, щоб кістяк "Скрябіна" розпався. Зараз фронтмен групи почуває себе абсолютно впевнено і отримує задоволення від того, що нарешті абсолютно сам може реалізовувати свої творчі задуми.

Альбом "Натура" містить у собі одинадцять пісень про любов. Проте, зрозуміло, тему любові "Скрябін", що йому властиво, відкриває у доволі неоднозначній і оригінальній формі. Пісень на кшталт "Натахи" тут немає, зате є вже широко відома "Відстань, я вб'ю тебе", "Дівчина Кончіта", "Червоні колготки", "Давай з тобою займемося любов'ю". Проте найхітовішою в альбомі, безсумнівно, є пісня "Мовчати", яку Кузьма виконав з Іриною Білик.

Новинкою цього альбому і певною його "понтовістю" є те, що його саундпродюсером є фронтмен "Мумій троля" Ілля Лагутенко, а музичний матеріал був зведений на лондонській студії.

Львів став четвертим містом, де відбувся концерт "Скрябіна" на підтримку нового альбому. Загалом по Україні планується провести до тридцяти концертів. У палаці спорту "Спартак" зібралися віддані фани "Скрябіна", проте їх виявилося не аж так багато. Та й на "ура" вони сприймали все-таки більше не нові пісні Кузьми, а старі добрі хіти.

Детальніше про новий альбом і новий "Скрябін" в інтерв'ю "Поступу" розповів сам Андрій Кузьменко.
Детальніше>>
» 
КОМЕНТАРІ
 
КУЗЬМА

про пісні з нової плити:

"Мовчати" -- "...приснився початок куплета. Уперше в житті. О четвертій ранку. Встав, побіг, написав до кінця. Була Шурина заготовка в комп'ютері. Зранку прийшли ВСІ і дограли СВОЄ. Пустили Ірі. В'їхала. І поїхали..."
Детальніше>>
Зміст Поступу
Перша сторінка
  ·  Помста Юлії Тимошенко 
  ·  Румунія відмовилася від Зміїного 
  ·  Пошуки дівчинки тривають 
Погляд
  ·  Непотрібна література 
  ·  Торги за першого заступника 
  ·  Ахметов легалізує свій бізнес 
  ·  Обшук у колишнього міліціонера 
Поступ у Львові
  ·  Нові трамвайні шляхи 
  ·  Яцюка знову хочуть підставити 
  ·  Земля мусить подорожчати 
  ·  Секретар теж звітує 
  ·  Програма з "плюсами" і "мінусами" 
  ·  Піскун змушує чекати 
  ·  Шевченко у Севастополі буде 
  ·  Церква просить допомоги 
  ·  Для дітей кордонів немає 
  ·  ХРОНІКА 
Поступ з краю
  ·  Морозівський подарунок президенту 
  ·  Парламентські трудоголіки 
  ·  Україна відмивається від відмивання 
  ·  Плани на мільярд доларів 
  ·  НДП хоче слідчу комісію 
  ·  Саркофаг власними силами 
  ·  КРАЄВИД 
Поступ у світі
  ·  Лорд-канцлера не стало 
  ·  Поляків стало більше 
  ·  Київ -- місто дороге 
  ·  Холера і вода 
  ·  Арешти прибічників Хусейна 
  ·  Інтернет по-білоруськи 
  ·  СВІТООГЛЯД 
Арт-Поступ
  ·  Відчути "Кінець кінцем" cтаніславський феномен 
  ·  Дуже короткий роздум про фігуративне мистецтво, або Чари щоденності 
  ·  Випробування сучасністю 
Історія у Поступі
  ·  Сталін запізнився на три тижні 
  ·  АРХІВАРІУС 
Літературний Поступ
  ·  Філософська партизанка Володимира Єшкілєва 
Листи у Поступ
  ·  До суті візиту Віктора Ющенка 
  ·  Про зростання ВВП, збільшення заробітної плати і зовнішній борг 
  ·  ВІДКРИТИЙ ЛИСТ 
Музика Поступу
  ·  Кузьма: Хочу сам диктувати всі правила 
  ·  КОМЕНТАРІ 
  ·  Луї Армстронг 
Пост-Faktum
  ·  Рок-зірка кіно -- Тарантіно 
  ·  КАЛЕНДАР