здорові новини
Цятки G в жінок немає
Цятка G, яка дозволяє чоловікові дарувати жінці райську сексуальну насолоду, насправді є вигадкою. Нові медичні дослідження довели, що це сучасний гінекологічний міф, який виник у 50-х роках минулого століття. Тоді кілька гінекологів і сексопатологів заявили, що в статевих органах жінки є таке місце, як цятка G, розташування якої залежить від індивідуальних особливостей організму. Знайти її вкрай важко, але якщо пощастить, то сексуальне блаженство гарантовано.
Гінекологи визначали цятку G як нервове сплетіння, дотик до якого підвищує сексуальне бажання та допомагає досягти оргазму. Але не всі фахівці з цим погоджувалися. Американський лікар Теренс Хайнс з Нью-Йорка назвав цятку G “гінекологічним НЛО”, яке багато хто бачив (тобто мацав), але переконливо довести його існування не може. Доктор Хайнс обстежив багатьох пацієнток у пошуках преславутої цятки, але так і не знайшов її.
Доведено шкідливість кави
Одне випите горнятко кави вдень значно збільшує ризик захворювань серцево-судинної системи. Такий висновок зробили грецькі вчені, котрі працювали в лікарні Анрі Дюнана в Афінах. У цьому дослідженні, опублікованому Європейським товариством кардіологів, сказано, що перше горнятко кави найсильніше діє на організм. Різко збільшується кількість кофеїну в крові після нічного зниження його рівня, що зумовлює потовщення стінок артерій на дві години, підвищує артеріальний тиск, збільшує навантаження на серце. Друге і третє горня мінімально впливають на стан стінок судин. Лікарі зауважили, що людям похилого віку і тим, у кого артеріальний тиск є підвищеним, варто задуматися, чи не варто пити каву без кофеїну або ж взагалі від неї відмовитися.
Знайдено рецепт від старіння
Низькокалорійна дієта за короткий термін допомагає сповільнити старіння в мишей. Можливо, що дієтичне харчування вплине так само і на людей. Це припущення висловили на початку тижня американські вчені. Упродовж досліджень науковці Каліфорнійського університету підтвердили, що обмеження кількості спожитих калорій допомагає продовжити життя. “Низькокалорійні дієти допомагають оздоровити організм”, — повідомив в інтерв’ю Рейтер Стівен Спіндлер.
Спеціалісти з’ясували, що обмеження калорій допомагає запобігти мутації генів у старих мишей, ще й за дуже короткий термін. Водночас лікарі попереджають, що це не дозволяє людям їсти все, що їм хочеться, а потім перейти на здоровий спосіб життя вже у зрілому віці. Про тривалість свого життя слід думати вже змолоду.
|
|