BRAMA
  UKRAINEWSTAND
Home - NEWS - Weather - Biz - Sports - Press - Calendar - Classifieds

  УКРАІНОВИНИ
Home - НОВИНИ - Погода - Ділове - Спорт - Прес - Календар - Оголошення
ADVERTISEMENT
Ukrainian Autocephalous Orthodox Church - uaoc.org
Ukrainian Autocephalous Orthodox Church - uaoc.org

Поступ головна сторінка, Postup HOMEPAGE

| АРХІВ | INDEX 18-19 СЕРПНЯ 2001 року |


Український центр інтернет-реклами "ECHO"

Вино робить людину інтелігентнішою

ДОСЛІДЖЕННЯ

Денис МІНЧУК

Усі знають, що регулярне споживання вина (у невеликих дозах, звичайно) є корисним. Вино, кажуть медики, покращує кровообіг, знімає стреси. Датський дослідник Ерік Мортензен стверджує, що на цьому властивості вина ще зовсім не вичерпуються. У своїй статті, опублікованій в часописі Archives of Internal Medicine, він пише, що люди, які полюбляють випити за обідом пугарик вина, оптимально використовують свої соціальні, інтелектуальні та особистісні якості.

Е.Мортензен провів дослідження над 700 своїми співвітчизниками віком від 29 до 34 років. У результаті виявилося, що різниця між любителями вина та любителями наприклад пива, горілки чи лікерів (які у невеликих дозах, як кажуть, також є корисними) є просто вражаючою. Люди, які віддають перевагу вину, переважно більш здорові, вони менше схильні до зловживання алкоголем, у них більший IQ (коефіцієнт інтелекту) і вони значно інтелігентніші. У любителів вина також переважно вищий соціальний статус, аніж у любителів пива, лікерів чи горілки.

Це дослідження дуже цікаве; щоправда, воно не проливає світла на те, чи справді вино робить людське серце міцнішим і збільшує IQ людини, чи просто здорові, задоволені життям та інтелігентні люди охочіше п’ють вино, аніж пиво або інші – більш міцні – алкогольні напої. Не виключено, що тут усе взаємно пов’язано, адже, мабуть, недаремно аристократів ще від самого дитинства привчали пити вино...

POSTUP - ПОСТУП
№127 (785),
18-19 СЕРПНЯ 2001 року

ПЕРША СТОРІНКА
·Цитата Поступу
·Версії майора Мельниченка
·У НОМЕРІ
·Львів готовий до матчу Україна - Вірменія

ПОГЛЯД
·Вас "бабця"-Австрія гріє?
·уродини цісаря

ПОСТУП У ЛЬВОВІ
·Урок футболу в школах буде
·Поки що вчителі страйкувати не будуть
·Провійнційна преса під опікою міліції
·хроніка
·Пам'ять звитяжців нарешті увічнена
·Дизпаливо знову розлилося

ПОСТУП З КРАЮ
·краєвид
·Справа грошей остарбайтерів
·Влада воює проти журналістів
·Версії майора Мельниченка

ПОСТУП У СВІТ
·Франко-російська авіаційна змова
·Сербські вояки входять в Косово
·Криза уряду національної єдності
·світоогляд

МЕДИЧНИЙ ПОСТУП
·Паління посилює імпотенцію
·Музика в стилі "хаус" веде до імпотенції
·Несхожі... як дві краплі води
·Підступні болячки живота

ПОСТУП НАУКИ І ТЕХНОЛОГІЙ
·Майже Земля у сузір'ї Великої Ведмедиці
·Творці першої американської водневої бомби
·На дні моря біля берегів США лежить воднева бомба
·Вино робить людину інтелігентнішою
·Як виникнув Місяць?

КНИЖКОВИЙ ПОСТУП
·Розмови з Папою
·"Ключовий" бестселер української літератури
·Мій ніжний і корисний лилик

ДУХОВНИЙ ПОСТУП
·Блаженний Отець Роман Лиско
·Місійна роль Церкви

АРТ-ПОСТУП
·nаша аfіша
·На пленер з Гданська у Львів
·Офорти: відбиток духовних пошуків
·Олександр Аксінін: діткнути полум'я...
·Дефіляда в перекладацтво

СПОРТ-ПОСТУП
·Англія знову ставить на "Манчестер Юнайтед"
·Перемога Шумахера зробить його чемпіоном
·Сьогодні "Карпати" - "Кривбас"
·Львів готовий до футболу

ПОСТ-FACTUM
·у вівторок у поступі
·КАЛЕНДАР
·світлина тижня

ДОДАТОК "ПОСТУП-ДІМ"
·анонси
·Мій дім - моя фортеця
·Тільки Перевірена яКість
·Як я купувала квартиру
·Мій дім - моя фортеця
·У Львові таки з'являться пентхаузи
·Як не потрапити на гачок до шахрая?
·Тільки Перевірена яКість
·Вибираючи меблі, ви схожі на сапера
·Львівські дизайнери шукають форми майбутнього
·Твої роки - моє багатство
·Будинок, який збудував Cisco
·Як я купувала квартиру
·Злодії у відпустки не ходять
·І проти лому є прийоми