BRAMA
  UKRAINEWSTAND
Home - NEWS - Weather - Biz - Sports - Press - Calendar - Classifieds

  УКРАІНОВИНИ
Home - НОВИНИ - Погода - Ділове - Спорт - Прес - Календар - Оголошення
buy visitors



Поступ - головна сторінка, архів, Postup HOMEPAGE

| АРХІВ | INDEX 10-16 ТРАВНЯ 2001 року |

UnrealI: вибух

Час настав, шановні панове шутери! Вдалося нарешті зібрати крихти і скласти докупи картину Unreal II. І хоч з’явиться він не скоро, а тільки десь у першій половині 2002 року, цяцька заповідається принаймні непоганою. Та й не може бути поганим продовження такої епопеї. Хоча...

Якщо казати просто, це буде мішанка Unreal і Unreal Tournament. Сюжет розвиватиметься в тому ж ігровому всесвіті, однак головний герой і місце дії будуть абсолютно іншими. Ваш герой – посадова особа колонії Terran, цивільний службовець, що відповідає за безпеку мешканців колонії. Поселення розташоване в далекому закутку космосу, який тільки-но починає колонізуватися.

Вас найняв Уряд Землі, що не має значного впливу на політичній арені колонії. Значно більшу владу мають військові. Ви – хтось на кшталт шерифа на Дикому Заході, в якого, щоправда, є за пазухою декілька смертоносних гармат. І було б усе у вашому окрузі тихо, якби на території вашого сектора не почалися криваві бої між п’ятьма расами прибульців, численними арміями найманців і ударними частинами військ. Причиною конфлікту стала знахідка стародавніх артефактів на семи планетах сектора.

Ваша команда:

Небен (Ne’Ban) – інопланетянин, досвідчений пілот. Це дуже доброзичливий, іронічний герой із безліччю поганих звичок.

Ісак (Isaak) – ексцентричний скнара, інженер, який займається ремонтом корабля і стежить за тим, щоби ваш персонаж був споряджений якнайкраще.

Аїда (Aida) – відставний військовий розвідник із темним минулим.

Структура гри

На відміну від Unreal, гри з лінійним сюжетом, одиночний режим Unreal II буде являти собою набір із тринадцяти квестів, об’єднаних загальним сюжетом. Різні місії треба буде проходити, використовуючи різну тактику. Серед місій – звільнення заручника, охорона мирного транспорту, висадка союзницьких військ на базі противника, захист будівель або території від ворожого десанту, розвідка місцевості, а також більш традиційні завдання типу “знайти і знищити”.

Мережева гра буде представлена декількома різновидами: поєдинок (deathmatch), командний поєдинок (team deathmatch), битва на виживання (last man standing), захоплення прапора (capture the flag) і нова командна гра – суміш екшн (action) і стратегії.

На початку гравець буде вибирати один із трьох можливих класів свого персонажа. Клас балансує швидкісні характеристики, спеціальні уміння, обладунок та озброєння.

Технологія

Нові технологічні розробки дозволили отримати десятиразовий приріст у кількості полігонів навколишнього середовища і героїв. Реалістичний вигляд зовнішніх сцен створюється завдяки новій системі генерації великого ландшафту (terrain system), процедурна анімація героїв і змішування проводиться за допомогою нової системи скелетної анімації з контролем на рівні компонентів (component level controllers). Використано також систему моделювання часток (particle system), що дозволяє реалістичніше зображувати вогонь, дим, одяг, волосся, погодні ефекти і розбите скло.

Озброєння

Зброя в Unreal II складається з чергового набору для гри жанру FPS: могутній ракетомет, швидкострільна штурмова рушниця і снайперська рушниця з оптичним прицілом. Крім того, в грі представлені й абсолютно нові типи зброї. Усього буде 15 рушниць, лазерів та інших типів озброєння, про які буде відомо пізніше.

Монстри

В Unreal II з’являться понад 24 монстри. “На біс” з Unreal взято лише расу прибульців Скаардж (Scaarj). Інші монстри – нові.

Найманці, або мерки (Mercs). Вони бувають різного вигляду і розміру, б’ються за великі корпорації. Найстрашнішими є жорстокі кібернетичні воїни, що контролюються комп’ютером, і елітні підрозділи найманців-людей, одягнутих у важкі обладунки.

Далі будуть уже не такі елітні монстри – гранти (grunts). За потужністю вони є аналогами звичайних солдатів. Це міцні недурні хлопці у відносно непоганому обладунку, можуть мати різну зброю. Вони здатні спілкуватися і взаємодіяти зі своїми напарниками під час бою. Найслабші – легкоозброєні і погано оплачувані найманці (Light Mercs) – приблуди у зробленому з металобрухту обладунку та нашвидкуруч зібраною зброєю.

Страйдери (Striders). Страйдери вирощують власні обладунки, зброю і навіть кораблі. Одна зграйка страйдерів зовсім не страшна – всього-на-всього конусоподібна купка слизу на чотирьох зігнутих ніжках, дурна як сибірський валянок. Їхня зброя – зуби. Але вся прикрість полягає в тому, що зграйки можуть об’єднуватися в грізніші утворення страйдерів (Strider Villains). А ці утворення, у свою чергу, можуть об’єднуватися для створення жахливих смертельно небезпечних страйдерів-немезід (Strider Nemesis) із високим інтелектом та руйнівною силою. Великі страйдери можуть оминати перешкоди і проходити через маленькі отвори, примушуючи своє тіло змінювати форму.

Дещо наостанку

Сюжет спеціально продуманий для створення доброго враження від гри в одиночному і командному режимі. Це означає, що одиночний режим пророблений анітрохи не гірше, ніж командний.

Гра зроблена дуже доступною, тобто вам можна буде відразу ж поринути в неї, пройшовши лише невеликий початковий тренінг. “Наша команда розробників докладе всіх зусиль для створення прекрасних і захоплюючих рівнів. Ми хочемо зв’язати воєдино прекрасне виконання інтер’єрів будівель та печер із розкішним виконанням відкритих просторів,” – заявив представник компанії розробників.

Детальнішу інформацію шукайте на офіційному сайті – http://www.unreal2.com

POSTUP - ПОСТУП
№70 (728),
10-16 ТРАВНЯ 2001 року

ПЕРША СТОРІНКА
·Цитата Поступу
·Рік без Білозіра
·В НОМЕРІ
·Україна закриває кордони
·Кому потрібні графіті на стінах Рейхстагу?

ПОГЛЯД
·"Львівводоканал" кинули напризволяще
·Запасний "прем"єродром" під Гладія?
·День святого Юрія

ПОСТУП У ЛЬВОВІ
·Люди живуть зі страхом бути отруєними
·Львів"янин, заарештований після подій 9 березня, може померти
·Рухівці визнали свою поразку
·Прибуткові підприємства повинні допомагати збитковим
·Відкрився новий торговий центр
·Сенчук зберігає горду мовчанку
·"Львівсвітло" судиитиметься із "Львівобленерго"

ПОСТУП З КРАЮ
·Андрій Шкіль: Мені обіцяють 12 років тюрми
·Вибух стався через іскру
·Президент шукає урядового коника
·Україна ущільнює кордони
·У Таращі знайшли саме Георгія Гонгадзе
·Черкаси приєднуються до референдуму
·КРАЄВИД

ПОСТУП У СВІТ
·СВІТООГЛЯД
·Кому потрібні графіті на стінах Рейхстагу?
·Конфлікт переходить у військову фазу
·Папа завершив прощу
·Хай хоч імператриця...

ТЕМА ТИЖНЯ
·Встати! Суд іде...
·ХРОНІКА СУМНИХ ПОДІЙ
·Рідні Білозіра переконані, що його смерть стала наслідком байдужості міліціонерів
·КОМЕНТАРІ

ЛЬВІВСЬКІ ОБСЕРВАЦІЇ
·ЛЬВІВСЬКІ ОБСЕРВАЦІЇ

ПОСТУП КОМП"ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
·Хроніка лабораторії
·UnrealI: вибух
·PC-NEWS
·ЗВОРОТНИЙ ЗВ"ЯЗОК

АРТ-ПОСТУП
·Ярославна forever
·Ювелірний виріб: від оберега до ідентифікаційного коду
·Арво Пярт і Джон Тавенер в Ужгородській таверні

КРИМІНАЛЬНИЙ ПОСТУП
·Сутенерок беруть "на гарячому"
·Італійці не люблять наших "мафіозі"

СПОРТ-ПОСТУП
·Чемпіонка Європи - молдованка!
·Україна в десятці
·Купер далі збирає англійські скальпи
·СПОРТ-БЛІЦ

ПОСТ-FACTUM
·КАЛЕНДАР
·Робити відкриття з "Поступом" справді приємно