BRAMA
  UKRAINEWSTAND
Home - NEWS - Weather - Biz - Sports - Press - Calendar - Classifieds

  УКРАІНОВИНИ
Home - НОВИНИ - Погода - Ділове - Спорт - Прес - Календар - Оголошення
buy visitors



Поступ головна сторінка, Postup HOMEPAGE

| Головна сторінка | INDEX 3 СЕРПНЯ 2000 року |

Музичні конструкції King Crimson

а Грей Ганн - його фанатом

Трей Ганн має найкоротший стаж у King Crimson, проте йому вдалося ідеально вписатися у гурт “динозаврів” прогресивного року. І саме його вважають найближчим співпрацівником і найбільш сердечним приятелем Фріппа. Фріпп вибрав його з-поміж багатьох учасників курсів гри на гітарі, які він вів. І знайшов у його особі не лише перфектного музиканта, але й споріднену душу.
Трей Ганн справляє враження дуже товариської, але водночас інтелігентної й амбітної людини. Його спеціальність – гра на 12 струнній гітарі Warr Guitar, яка має значно ширші можливості, ніж традиційна. Відповідно, цей інструмент вимагає особливої майстерності виконавця. Після концерту у Варшаві Трей Ганн погодився на ексклюзивне інтерв’ю “Поступу”.

– Як розпочалася твоя співпраця з King Crimson?

– З Робертом я познайомився у 1985 році. Коли я дізнався, що він дає уроки гри на гітарі, я собі подумав, що не зможу пропустити таку оказію, що просто мушу знайти Фріппа і стати його учнем. Справа у тому, що є не так багато рок-музикантів, які можуть навчити чогось інших. Роберт – один із цих небагатьох. A через два роки я вирішив спробувати грати на інструменті, який називається Chapman stick. Приблизно тоді почалася моя професійна співпраця з Фріппом. Так що ми працюємо разом уже понад 10 років, і мені довелося бути учасником багатьох його проектів. І коли було вирішено відродити King Crimson, звичайно ж, я погодився стати її учасником.

– Початок нової версії групи King Crimson овіяний таємницями. Як це було?

– Як мені відомо, Роберт уже кілька років працював над новою звуковою версією King Crimson. Починали ми меншими робочими групами по три-чотири виконавці. Й лише над записом альбому VROOOM група працювала у складі шести осіб. Так що саме VROOOM можна назвати початком нового втілення King Crimson. Це було у травні 1994 року. Альбом ми записали у маленькій студії у Вудстоку.
Тоді Роберт мав ідею групи у шестиособовому складі: два гітаристи, двоє басистів та два перкусіоністи. Це було доволі ексцентрично, і навіть виникало багато проблем. Наприклад, коли слухати альбоми Vrooom i Thrak, не завжди знаєш, хто яку партію виконує, якою є роль окремих музикантів.

– Ти дуже серйозно ставишся до своєї творчості. Тому закономірно виникає враження, що твоя гра – це не просто чудова музика і перфектне виконання, а й свого роду послання, спілкування зі слухачем.

– Звичайно, причина не лише в тому, щоб показати найвищий клас виконання, свою майстерність. Я відчуваю глибоку внутрішню потребу робити те, що я роблю. Це світло, яке запалюється всередині й змушує жити, щоби творити саме таку музику.

– У репертуарі King Crimson є пісня, що називається “Динозавр”. Чи учасники групи почувають себе “динозаврами” прогресивного року, який відходить у минуле?

– Ця пісня – своєрідний жарт, вигаданий Адріяном Білоу. Він взагалі схильний до гумору і любить вигадувати різні кумедні речі, у тому числі й про вік King Crimson.

– Сама назва King Crimson теж досить загадкова. Дехто вважає, що це назва містичного створіння, пов’язаного з потойбічним світом, щось на зразок Вельзевула. Чи це теж жарт?

– О, це питання – не до мене. Цю назву вигадав Роберт. Це також певна загадка, гра. А Фріпп, як усі знають, полюбляє усілякі загадки. Взагалі, наша назва асоціюється з дуже сильною особою, Повелителем, вона віддзеркалює особливий характер нашої музики.

– Сьогодні багато дуже юних поп-виконавців типу Брітні Спірз заробляють мільйони. Чи можна стільки заробляти, граючи джаз або прогресивний рок?

– О, це просто жахливо. Хоча насправді люди дуже різні, мають різні смаки. Та й немає нічого дивного у тому, що більшість віддає перевагу легкій поп-музиці. Проте така музика дуже короткочасна. Наша ж музика дійсно дуже складна, тож, зрозуміло, не розрахована на стадіони. Крім того, як я вже говорив, ми всі уважно слідкуємо за найвищою якістю свого виконання. Потрібно бути фанатом своєї гри, а не думати, скільки ти заробиш.
Розмовляла Наталія Стельмащук

POSTUP - ПОСТУП
№129 (573),
3 СЕРПНЯ 2000 року

ПЕРША СТОРІНКА
·Цитата "Поступу"
·Ющенко продав Україну?
·Дискваліфікували українських послів
·Рекламна акція "Моссаду"

ПОСТУП У ЛЬВОВІ
·День знань учителі відзначать страйком?
·Нафтопродуктів стало менше, а ртуті - більше
·Свій до свого по своє
·КІЛЬКА СЛІВ
·Голодування все-таки відбудеться
·Сумнівні подарунки

НАША СТОЛИЦЯ
·Василь Гладких: Потрібно брати людину не з Львівщини
·Клубні розваги міліції
·АРХІВАРІУС

ПОСТУП З КРАЮ
·Можливо, ми вже маємо міністра економіки
·Об"єднання православ"я: утопія чи міф?
·Подробиці солдатських забав

БАНКІВСЬКИЙ ПОСТУП
·АКБ "Львів" - сила і традиції древнього міста
·Чергова поразка Deutsche Bank
·Банк "Карпати" змінив статус
·Вкладам під відсотки скоро кінець?

ПОСТУП У СВІТ
·Чистка генералітету
·Сепаратисти обирають терор
·Папа мирить Палестину й Ізраїль
·Мішок для голови Мілошевича
·СВІТООГЛЯД

РЕВЮ В ПОСТУПІ
·REVJU
·Справа антиквара Бретта

АРТ-ПОСТУП У СВІТ
·Письменниця шокована успіхом
·Тінь Девіса та світло Бенсона
·Фестивалі відкрилися не без проблем

ЛЬВІВСЬКІ ОБСЕРВАЦІЇ
·Юзьо ОБСЕРВАТОР

КУМИРИ ПОСТУПУ
·Музичні конструкції King Crimson
·Музичні конструкції King Crimson

СПОРТ-ПОСТУП
·Суперники відомі
·Сергій Бубка таки їде на Олімпійські ігри
·Буби чи не бути Музею боксу?
·СПОРТ-БЛІЦ

POST-ФАКТУМ
·КАЛЕНДАР
·Європа - обітована земля фестивалів
·Бенсон про політ на "Конкорді"
·ГОРОСКОП